שלום!
בדרכי חזרה מהצפון ,בכביש הסרגל לפני עפולה -יש שיפוצים למי שמכיר.
אז אני נוסע ויש קטע של 2 נתיבים שהופכים ל 1 אז שם בלמתי מעט בגלל שכל התנועה מתחילה להבלם ,פתאום הרגשתי אחרי 2 שניות שמישהו נכנס בי מאחור.
הנזק הוא כמה שריטות על הטמבון האחורי עם קילופי צבע כאלה ,אין סימן למכה חוץ מה"חתימה" של הבורג מהלוחית רישוי שלו.
שאלתי אותו אם הוא רוצה לסגור את זה כספית אחרי שאני ידבר עם המוסך הוא אמר שלא כי לדעתו הנזק הוא רק 100-200 שקל, ונראה שכנראה חברת שאצטרך לתבוע את הביטוח שלו עם החברת ביטוח שלי(מקיף).
כמה שאלות-האם אצטרך להוציא כסף מהכיס ,כמה בערך נזק זה כל העניין? כל השריטות הם במרכז הטמבון האחורי,האם תהיה ירידת ערך אחרי דבר כזה (ממש כבר שריטות-קילופים כאלה עם תבע של בורג)?
מה הדרך הכי טובה לפעול במקרה כזה,כי זה לא משהו רציני בכל זאת ברוך השם,אבל עדיין כואב קצת הלב על הרכב כי הוא די חדש והצבע היה אחיד בלי שריטות על הטמבון בכלל.