Jump to content

spiritz

  • הודעות

    39
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי spiritz

  1. אני מתקרב לאט לאט לטיפול גדול יחסית מאזדה 3 דגם ספיריט 2008(צורה ישנה) הטיפול האחרון היה ה ב 72 אלף ק"מ במאי -טיפול שנתי של פילטר שמן ושמן מנוע ,ככה שהטיפול יהיה ב 87 אלף? עכשיו תקנו אותי מה כלול עוד טיפול ה 90 ואם יש טעויות -שמן +פילטר שמן -פילטר אויר -פלאגים של רידיום שכחתי משהו או משהו מיותר? ומה העלות של חלקים בערך ? אשמח כמובן לקובץ PDF של מקבץ הטיפולים.
  2. T1R Proxes או ה T1r sport Proxes ? הבנתי שיש הבדל בנסיעה כללית שה T1 ספורט טוב יותר בכללי אבל על רטוב הPROXES הרגיל יותר טוב בשלל המבחנים. ראיתי גם שעם תוספת של עוד של 50-100 שקל לצמיג אפשר להגיע ליוקוהמה SDRIVE השאלה אם שווה את ההבדל במחיר. עוד משהו, בגלל שאני אוהב לקחת פניות לפעמים במהירויות גבוהות יחסית הצמיגים הקדמים שלי בין הדופן לפנים "משוייפים" ,האם להחליף קדמים לאחורים כבר עכשיו או שבכלל להחליף תרביעיה ולשמור את האחורים לספרים..(כל הרביעיה אצלי זה זבל סיני כרגע maxtrec),למרות שבינתיים מהניסיון שלי עם המידה הזאת הם היו לא רעים בכלל וזה צמיג בן שנתיים.
  3. בקיצור הייתי במוסך אמרו לי 1200 שקל כולל מע"מ בלי להחשיב את הביזבוז זמן שלי על הקטע-זה כולל צביעה מחדש של כל הטמבון+שיוף,הבן אדם מוכן לשלם לי 1000 ש"ח.
  4. שאלה-בד"כ מה עבודה המבוצעת במידה והנזק הוא-כמה שריטות על הטמבון החלקו העליון יחסית,קילוף של צבע באזור קטן ברוחב 1 ס"מ,סימן של ראש של בורג ש"דקר",ועוד כמה שריטות מינימליות כאלה .לא נגרם נזק לחיישני רברס,בעיקרון השריטות החדות יותר נראות מהלוחית רישוי שלו,השאר זה שריטות כמעט ולא נראות. זה בלי לקחת בחשבון יכל להיווצר נזק לעוד דברים,רק רוצה לדעת מה העבודה המבוצעת במקרה כזה (סוג הרכב הוא מאזדה 3 ספיריט) . נ.ב יש פה אדמין עם חוש הומור
  5. שלום! בדרכי חזרה מהצפון ,בכביש הסרגל לפני עפולה -יש שיפוצים למי שמכיר. אז אני נוסע ויש קטע של 2 נתיבים שהופכים ל 1 אז שם בלמתי מעט בגלל שכל התנועה מתחילה להבלם ,פתאום הרגשתי אחרי 2 שניות שמישהו נכנס בי מאחור. הנזק הוא כמה שריטות על הטמבון האחורי עם קילופי צבע כאלה ,אין סימן למכה חוץ מה"חתימה" של הבורג מהלוחית רישוי שלו. שאלתי אותו אם הוא רוצה לסגור את זה כספית אחרי שאני ידבר עם המוסך הוא אמר שלא כי לדעתו הנזק הוא רק 100-200 שקל, ונראה שכנראה חברת שאצטרך לתבוע את הביטוח שלו עם החברת ביטוח שלי(מקיף). כמה שאלות-האם אצטרך להוציא כסף מהכיס ,כמה בערך נזק זה כל העניין? כל השריטות הם במרכז הטמבון האחורי,האם תהיה ירידת ערך אחרי דבר כזה (ממש כבר שריטות-קילופים כאלה עם תבע של בורג)? מה הדרך הכי טובה לפעול במקרה כזה,כי זה לא משהו רציני בכל זאת ברוך השם,אבל עדיין כואב קצת הלב על הרכב כי הוא די חדש והצבע היה אחיד בלי שריטות על הטמבון בכלל.
  6. למישהו יש מפרט של סכימה למאזדה 3 הישנה כיצד ניתן להעביר מכפתור ה media ל aux ,או שניתן להשיג כבל כזה איפשהו? איזה אפשרויות יש בכללי עם המערכת (לא מעוניין להחליף ללא מקורי עם מסגרת)
  7. למאזדה 3 ספיריט התקציב עד 600 ש"ח לצמיג,השיקול הוא צמיג עם אחיזה טובה בחלק ורטוב , שיחזיק 3 שנים . האופציות שראיתי הם T1R וה dunlop maxX משהו.
  8. זה רעש של רעשן כזה מישהו נתקל בתופעה אולי?
  9. זה לא בסרק זה גם בזמן הנסיעה אתה שומע את הרעש,וזה פשוט נעלם אחרי שהמנוע מתחיל להתחמם. השאלה אם שווה להשקיע בזה
  10. אז ככה יש רעש שלא קיים כבר אחרי כמה דקות כשהמנוע מתחמם וזה נעלם לגמרי,מישהו מכיר את התופעה ויודע ממה זה בדיוק?
  11. תודה רבה על המידע היקר!
  12. שאלתי,איזה טיפול יש לרכב בטיפול 75 וטיפול 90K בד"כ חוץ משמן ופילטרים שבקבוע. האם יש צורך לבדוק משולשים,בולמים למיניהם.. -בדגמים של ה 2008 האם יש מתג לקיפול מראות? תודה מראש.
  13. אני מאמין שהשנה לא רלוונטית כל כך,בכל מקרה מדובר בתצורה הישנה של הרכב 2000 סמ"ק ,היייתי מעוניין לדעת מה צריכת הדלק אצל אלו שמדדו את זה בנסיעות מה טווחי הצריכת דלק בנסיעה בינעירונית,עירונית ומשולבת וכמובן עם לחיצות מגוונות מרגל קלה ללחיצות מדי פעם.
×
×
  • תוכן חדש...