Jump to content

ProMeR

  • הודעות

    736
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ProMeR

  1. שלום רב לכל הגולשים , למכירה - - מאזדה 323 לאנטיס GLX אוט' 1600 - שנת 2001 - יד רביעית - 180,000 ק"מ - האוטו מטופל בקפידה ומצבו המכאני מעולה (מטופל רק במוסך המורשה של מאזדה) ! - הרכב מקורי לחלוטין, נמצא אצלנו כבר כמה שנים ונמכר עקב שדרוג לרכב חדש יותר - מספר זהב עומר - א.פ.ס ח.מ.ש א.ר.ב.ע - ארבע שתיים תשע תשע תשע תשע תשע
  2. שלום לכולם, עד לא מזמן הייתה לנו במשפחה סופרב 2010 וחיבור ה- AUX היה פשוט - הכנסת הכבל למקום שלו (בתא שבין הכיסא של הנהג לכיסא של הנוסע), חיבור לטלפון, לחיצה על כפתור ה- Media ברדיו, לחיצה נוספת על אותו כפתור ושם הופיעה לי האפשרות לבחור בין CD ל- AUX. התקדמנו לסופרב 2012 ואתמול ניסיתי פעם ראשונה לחבר את כבל ה- AUX עוד פעם. עשיתי את אותן הפעולות כמו בסופרב הקודמת, לחיצה על כפתור ה- Media ואז לחיצה נוספת רק שהפעם הופיעה שם אפשרות לבחור ב- CD ולא היה אפשרות לבחור ב- AUX... (את הכבל שחיברתי קניתי בתחנת דלק, אבל למיטב זכרוני לא צריך שהכבל יהיה מחובר כדי שהאופציה ל- AUX תופיע ברדיו)... מישהו במקרה יודע מה יכולה להיות הבעיה ?
  3. שמח שעזרתי בכל אופן, גם אם הרדיו היה נשאר דולק אחרי שנעלת את הרכב הוא היה נכבה אוטומטית אחרי כמה דקות ככה שאין מה לדאוג.
  4. אני לא יודע אם זה בדיוק אותו הדבר אצלך, אבל ברכב שאני נוהג עליו (סקודה סופרב) זה הולך ככה: 1. נגיד והרכב מונע ואז מכבים אותו, צריך להוציא את המפתח מהסוויץ' כדי שהכל יכבה באמת... 2. נגיד ואחרי שהוצאת את המפתחות מהסוויץ הדלקת את הרדיו שוב, אז או שאתה מכבה אותו ידני או שאתה מסובב סוויץ' (לא מניע), סוגר עוד פעם ומוציא את המפתח לגמרי. זה מה שאני עושה כדי שיכבה... זה צריך להיות דומה במכוניות האלה
×
×
  • תוכן חדש...