שלום לכולם,
עד לא מזמן הייתה לנו במשפחה סופרב 2010 וחיבור ה- AUX היה פשוט - הכנסת הכבל למקום שלו (בתא שבין הכיסא של הנהג לכיסא של הנוסע), חיבור לטלפון, לחיצה על כפתור ה- Media ברדיו, לחיצה נוספת על אותו כפתור ושם הופיעה לי האפשרות לבחור בין CD ל- AUX.
התקדמנו לסופרב 2012 ואתמול ניסיתי פעם ראשונה לחבר את כבל ה- AUX עוד פעם.
עשיתי את אותן הפעולות כמו בסופרב הקודמת, לחיצה על כפתור ה- Media ואז לחיצה נוספת רק שהפעם הופיעה שם אפשרות לבחור ב- CD ולא היה אפשרות לבחור ב- AUX...
(את הכבל שחיברתי קניתי בתחנת דלק, אבל למיטב זכרוני לא צריך שהכבל יהיה מחובר כדי שהאופציה ל- AUX תופיע ברדיו)...
מישהו במקרה יודע מה יכולה להיות הבעיה ?