שלום .
אני חושב שהאוטו שלי צורך דלק יותר מדי דלק..
אני נוסע לרוב בעיר אבל עדיין מדובר במנוע 1600
אני נוסע 130 קילומטר אחרי תידלוק של 140 שקל...
כשהגעתי ל100 ק"מ המחור נידבק לe וככה נסעתי יומיים עד שכבר מלאתי כי לא רציתי להיתקע...
הנסיעה שלי רגוע מאוד! לא נותן לחיצות בכלל!
מישהו יודע איזה תקלה יכולה להיות שככה הצריכה דלק מוגזמת?
תודה רבה וערב טוב.