hreuven
-
הודעות
24 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי hreuven
-
יונדאי I30 ידנית 1600 2008 יחידה בארץ
hreuven פרסם הודעה בנושא של hreuven בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
הזמו עובר, הגמישות גדלה. 26000 0547960633 -
יונדאי I30 ידנית 1600 2008 יחידה בארץ
hreuven פרסם הודעה בנושא של hreuven בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
רוצה לומר 29000 ש"ח -
יונדאי I30 ידנית 1600 2008 יחידה בארץ
hreuven פרסם הודעה בנושא של hreuven בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
גם מקפיץ וגם מעדכן מחיר. 33000 ש"ח -
יד שניה, 154000 ק"מ, צבע אדום, גלגלי אלומיניום. הוזמנה במיוחד עבורי מחו"ל (צבע, תיבת הילוכים ידנית). יד ראשונה בבעלות חברה- שימשה אותי כרכב צמוד אישי בלבד. לאחר שלוש שנים ו 100000 ק"מ נרכשה על ידי ומאז משמשת את אישתי בלבד. מטופלת במוסך מורשה יונדאי בלבד. היסטורית טיפולים מלאה. ללא תאונות. טסט עד ינואר 2018. 33000 ש"ח חיליק 0547960633
-
הצעה: נסה למצוא מוסך אופנועים למטרה שרשמת. מניסיון אישי- כך אני נכנסתי לתחום לאחר שלא הסכמתי להיכנס למוסך מכוניות- בגלל חלק מהסיבות שצוינו מעלה. בתחום האופנועים יש עדיין מוסכים קטנים יחסית שהבעלים עדיין עובד ובד"כ הרמה האנושית טובה יותר. בכל מקרה, תחום הרכב בכלל הוא תחום נהדר וקשה למצוא תחליף לעבודה בתחום שבאמת מעניין אותך. בהצלחה
-
האם מישהוא מכם מתחרט על כך שמכר את הרכב הראשון שלו?
hreuven פרסם הודעה בנושא של Eric-Cartman בתוך רכבי אספנות
איזו שאלה.. אינוצ'נטי דה-תומאסו, 82, אפור עכבר.. האכילה אותי מרור ונהניתי מכל רגע. יום אחד עוד נתאחד- או לפחות עם אחת מאחיותיה. -
שלום לך. כפי שרשמתי בפוסט נפרד, כותב ספרים משוויץ יצר איתי קשר ומחפש סימני חיים לדגם אוטובוס שוויצי שנמכר בארץ באזור סוף שנות ה 80. יש לי שלושה מספרי שלדה ומס' רישוי אחד מתוכם. אני יודע שהרכבים יועדו לישראל(ע"פ מספר הזמנת היצרן). יש לך דרך לומר אם אחד מהם או כולם עדיין פעילים? וגם אם לא- מי היה הבעלים האחרון? חשוב לבחור לתחקר את הנושא ולאתר מידע או תמונות. שלדה WDB 697006 11 950105 עם רישוי 42-444-56 שלדה WDB 697006 11 950145 שלדה WDB 697006 11 950074 תודה מראש חיליק
-
במסגרת עבודתי קיבלתי היום מכתב מעניין: אדם שהזדהה ככותב ספרים על רכבים מסחריים משוויץ. כעת הוא במהלך כתיבת ספר על חברה בשם NAW חברת בת של דיימלר בנץ בשווייץ. החברה יצרה בשעתו מרכבים לשלדות O301 ו O402 של מרצדס. החברה לא קיימת יותר והוא מתחקר את הרכבים שנשארו פעילים. מטרתו היא לאתר רכבים- פעילים אם אפשר- ואת הבעלים שלהם. הוא העביר לי שלושה מספרי שלדה של אוטובוסים/מיניבוסים עם מרכב של חברה זו. שלושתם על שלדת O301 ויוצרו ככל הנראה בסוף שנות השמונים. מתוכם רק רכב אחד עלה לי במערכת הממוחשבת ומצאתי את מספר הרישוי שלו. לכל הרכבים אותו קוד דגם (באומוסטר במרצדסית) של 697006 מתחקיר שערכתי אצל זקני החברה מדובר ככל הנראה בשלדת משאית שהוסבה לשלדת מיניבוס, המנוע עבר לחלק האחורי. המרכב אכן יוצר ע"י אן- אה- וו כמיניבוס. משהו מוותיקי אנשי האוטובוסים זוכר את הרכבים ויוכל לעזור לי לעזור לבחור לאתר את הבעלים האחרונים שלהם? כל מידע יוכל לעזור לו- תמונות, חוויות וכד'. מספר הרישוי היחיד שעלה הוא 4244456 מצ"ב תמונות ששלח להמחשה. חיליק NAW Bus Pictures.pdf
-
אשמח לשלוח עותק "כבד" יותר של הכתבה. שלח לי את כתובת הדוא"ל. חיליק
-
יום הולדת זה אירוע חשוב.. השם מונטסה הזכיר לי כתבה ישנה (כבר יותר משלושים שנה..). מקווה שיגרום עונג חיליק זוכר שרמי גלבוע, שכתב את המבחן, ציין בכתבה אחרת איך הצליח להיפצע במהלך המבחן הזה, ציטוט מזיכרון : "לא עמוק, אמר הרופא בזמן שתפר את התפר השלישי, רק עד העצם".
-
שלומי, תודה על הכתיבה. ממש תענוג לקרוא. מבטיח להמשיך לעקוב.
-
מועדון החמש מזמין להשקת פיז'ו מסחרית D4A, משנת 1956 ב"קניותר" בנס-ציונה ב-02.11.12
hreuven פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
בדרך כלל אני לא מצליח להגיע להשקות השונות אך במקרה זה, הצלחתי להגיע בזמן. כך, הצלחתי גם לשמוע את כל דבריו של קובי מילוא על היסטורית היצרן, הדגם והרכב הספציפי, כולל הקשיים שבדרך. זה המקום להחמיא על הידע המעמיק ואופן אמירת הדברים. אני מניח שדברים בעלי אופי דומה נאמרים ע"י קובי בכל השקה. האם יש אפשרות להעלות לפורום את הדברים בכתב? לא ראיתי את קובי מקריא מתוך נייר אז אני מניח שהכל קיים רק במוחו, אבל בוודאי היו צלם או שניים שהסריטו את ההשקה ומשם ניתן להוריד את המלל? זה יכול להוסיף המון לכל שרשור שיפוץ שנגמר בהשקה או שרשור השקה בלבד בעיקר לטובת כאלו שעקבו אך לא הגיעו להשקה או לא הצליחו לשמוע את הדברים. אם למשהו יש את ההסרטה, אשמח להוריד את התמלול בעצמי. נקודה למחשבה חיליק -
שוק עתיק - קניה בלבד של חלקי חילוף\אביזרים לרכבים קלאסיים.
hreuven פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
לרגל שיפוץ מתהווה, מחפש מכסה מנוע, פנסים קדמיים, ארגז כלים (מהסוג המותקן על כנף ימין) פנסים אחוריים. הצעות לחלקים נוספים יתקבלו בברכה חיליק -
אם מתאפשר כמובן, אינוצ'נטי דה- תומאסו, 8737482 אפור. בתודה מראש חיליק
-
פשוט תענוג לקרוא. רמת הפרוט, עומק הידע ובעיקר הסגנון. יש תכנון לספר? בנוגע למייצב הגלגל. אכן פתרון נהדר שמזכיר לי פריט מקביל בדגמי מרצדס העכשוויים. בהם כידוע לא מותקנים בטבור הגלגל "ברגים חפים" (גוז'נים) אלא חורים. את הגלגל מחברים באמצעות ברגים. ועכשיו לדמיין החלפת גלגל במרצדס כזו, חושך וכד'.. גם למקם את הגלגל התקין מול טבור הגלגל, גם לכוון מול החורים וגם להשחיל את אחד הברגים למקומו... תענוג קטן מאוד. הפתרון שלהם הוא חלק הנמצא בסט הכלים המקורי. חלק זה נראה כמו עפרון עבה מאלומיניום ובקצהו הברגה. את החלק הזה אני מציג בפני אנשי מכירות של הדגמים החדשים ושואל לתפקידו. אחת מהשאלות במבחן הסמכת מסירה. את ה"עיפרון" מבריגים כמובן לאחד מחורי הגלגל, את הגלגל מקרבים לטבור, מכוונים את אחד החורים ל"עיפרון" וקדימה הפועל. פשוט וקל. חיליק
-
תתקשר למוקד שרות לקוחות של כלמוביל מרצדס עם פרטי הרכב והבקשה. אם הגג רשום בכרטיס הרכב במחשב היצרן, תקבל אישור חתום ללא בעיה.
-
Xi Rally Costa Azahar Classic http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1289093
-
לא מכיר את קפיץ האוויר הספציפי, אבל רוב אופני ההרים המודרניים משתמשים בקפיצי אוויר. יתכן שבית מלאכה המתמחה בשיפוצי בולמי אוויר יוכל לתת סיוע. יבואני פוקס בארץ הם חנות סלאלום בקיבוץ בית אורן- שווה אולי לשאול אותם ישירות.
-
בהקשר זה, היום בצהריים חלפתי ליד וספה מעניינת במיוחד: הפכו אותה למשהו המזכיר ג'יפ צבאי ישן- מכסה הפנס דומה/עשוי מקסדת פלדה צבאית, המכסה השמאלי שולב בג'ריקן צבאי קלאסי ובטח החמצתי פרטים נוספים עקב הצורך לנהוג במקביל לחקירה.. ע"פ התאור שלי ניתן גם לתאר 'קומבינה' ילדותית, אך הדבר בהחלט נראה טוב ומושקע. את הרכב ראיתי כאמור היום באזור 1400 בעליה מראשון מרכז לכביש 431 לכיוון מערב. מישהו מכיר פרטים?
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי - אוקטובר 2009
hreuven פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
הצלחתי לראות את המכונית הערב. דה-תומאסו היא לא, לצערי. מדובר על דגם ה 1000 משנת 1982, מצב כללי די ירוד מבחינת הגוף. ארבעת הגלגלים דווקא כן של דה-תומאסו והם במצב לא רע. מכסה המנוע חולל בשני כונסי אוויר במקום האחד של הדה תומאסו המקורית. בקיצור, שיום אחד אמצא את הדה-תומאסו שהייתה שלי, זאת תוכל להיות תורמת האיברים. חיליק -
בדיחה עצובה, או סתם מדיניות אווילית של הרשויות?
hreuven פרסם הודעה בנושא של mister v בתוך רכבי אספנות
אם כבר מחלקת היבוא של משרד התחבורה. יוצא לי לבקר שם לא מעט, לצערי לא למטרת יבוא רכבי אספנות. המצב שם קצת בלתי אפשרי. פקידה אחת(שקיבלה תגבור משתי בנות בחצי משרה לאחרונה) אמורה להשתלט על אלפי בקשות יבוא, בעיקר יבוא אישי של רכבי היוקרה, שכידוע הפך לתחום מתפתח. בנוסף להם יש את בקשות היבוא ה"רגילות" של היבואנים וכמובן את רכבי האספנות. המצב שם הגיע לכך שיש שומר ראש בכניסה למשרד.. לאחרונה שינו את הנהלים כך שלא ניתן להגיע לשם כלל וההליך כולו מבוצע בדואר ובטלפון. השיטה ללא ספק דפוקה אך נשאר רק לציין שהבנות באמת מתאמצות לספק שרות, למרות התנאים. -
נראה כמו D200, מצב לא משהו. עומד זמן רב בחלק גלוי של חצר משק במושב כפר הנגיד. פרטי בעל החצר בפרטי .
-
ברכות. בהצלחה מחר. חיליק
-
הי דובי. דמעות של אושר מקטע היסטורי זה. תענוג לראות מכוניות ראלי פשוטות למראה הנותנות תצוגה מלהיבה כל כך. נושא הקטגוריות לא ברור לי- הפיאט והלנצ'יה התחרו באותה הקטגוריה? הביאנקי באמת מדהימות, 1049 סמ"ק ונראות מהירות יותר מה IRC.. יש עוד?
-
עוד פרק בהיסטוריה של הספורט המוטורי הישראלי- מועדון המרשלים
hreuven פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
אז ככה דובי, פונים לרגש הנוסטלגיה ללא אזהרה ? אכן היו זמנים. אני(ואריק מולכו) הצטרפנו במרוץ האחרון של העונה הראשונה באשקלון. אז עוד ההיינו מגיעים למסלול באוטובוסים כי רשיון עוד לא היה. את הדרך מהתחנת האוטובוס עד למסלול ההיינו צועדים רגלית(כשני קילומטרים של קיץ). באחד המרוצים ריחם עלינו אדוארד אטלר, שחימם את האלפא 33 שלו ואסף אותנו בטרמפ למסלול, באין מושב האחורי. אני זוכר שעברנו קורס כיבוי אש בבית הספר לכבאות בחולות ראשון וגם יום הדרכה ע"י נשיא מועדון המרשלים האנגלי. הכיף הגדול היה גם הקשר הצמוד למכוניות והנהגים שהתיחסו אלינו (ברובם) בתור חלק מהמשפחה. זכור גם את החוויות של חלוקת העמדות לפני המרוץ, ההערכות לפני עוד "יום עבודה במרוצים", הסנוויצ'ים מהמצות במרוצי פסח.. בסך הכל עברה תקופה יפה מאוד של מספר שנים לא קטן, שגם השרות הצבאי לא הצליח לקטוע לגמרי. שימשנו כמרשלים לא רק באשקלון אלא גם בעפולה, באר שבע וגם במרוץ ההיל-קליימב הראשון (והיחידי) בגבעת המורה. זכור גם את טקסי סוף עונות המרוצים השונות ואת דיגלוני ההוקרה שקיבלנו בהם. יתרון נוסף היה גם החברות במועדון המוטורי הישראלי וזכורות לי המפגשים החודשיים בנורדיה ומאוחר יותר בגבעת השלושה, שבהם התחלנו להבין מה זו הפוליטיקה של הספורט. המועדון אף אירגן טיול עם מסע מטרה לאילת, שאליו הוזמנו להצטרף ואני עדיין זוכר את משפחת אסולין מזמינה אותנו לישון אצלם בחדר במקום ברכב בחוץ.. הילדים שלהם, אלון ואיציק ,שאיתם שיחקנו ,הם היום אלופי הארץ במרוצי הראלי רייד בקטגוריות השונות.. אומרים שהזמן מייפה הכל, אבל אני באמת חושב שהיה זה עידן של תמימות ובתוליות מוטורית, שלא תחזור. מומלץ לכל צעיר שרוצה לנשום מרוצים. באווירה נוסטלגית דביקה משהו, חיליק ראובן
