Jump to content

eran59

  • הודעות

    43
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eran59

  1. eran59

    קנייה מליסינג

    עוד עדכון אם מישהו יכול לעזור לי הזמן הקרוב, אני כרגע באלבר ואני רואת ההסטורית טיפולים שלו הרכב עבר שעפוץ גיר ב30 k קמ ותאונה ב60 k כאשר בתאונה החליפו פגוש חזית פנסים וגרילים מה אתם אומרים לא להתעסק בכלל או להוריד מחיר ואם כן כמה תודה
  2. eran59

    קנייה מליסינג

    באמת תודה לכל העוזרים אבל כמו שאמרו כאן קשה לקנות מאנשים פרטיים אני כבר 3 חודשים מחפש רכב ונתקל בהמון שקרנים, בסוף החלטתי ללכת לחברת ליסינג. עדכון לגבי הקניה שלי, בסוף ירדתי מההצעה הנ"ל ואני הולך על הצעה של אלבר פג'ו 207 100K ק"מ ב47K ש"ח 2010 אני רוצה רכב לכמה שנים טובים לפחות 5 שנים ואני לא עושה יותר מ10K בשנה. מה אתם אומרים?
  3. eran59

    קנייה מליסינג

    בדקתי מחירון זה לא המחיר מחירון הדגם שלה זה SX אוטומוט 1600 והמחירון לפני הורדת ליסיניג הוא 65-70K והמחירון שלה לפי יד 2 אחרי שקלול ליסיניג וק"מ הוא 49500 שקל עוד שאלה קטנה איזה רכב מומלץ יותר הסיטרואן או הפג'ו 308 שניהם 2010
  4. שלום לכולם, אשמח אם תענו לי על 2 שאלות: 1. קיבלתי הצעה מחברת ליסינג- אופרייט ליס על סיטרואן c4 2010 עם 140K ק"מ במחיר של 45K שקל במצב מעולה ללא תאונות מה אתם אומרים זה מחיר טוב ? 2. תוכלו לתת לי קצת פרטים על הרכב הנ"ל חסרונות ויתרונות ? תודה מראש לעוזרים.
  5. עידכון לגבי הבעיה אחרי כמה נסיעות עם הבעיה הבנתי בדיוק מה עושה, בתחילת הנסיעה בדקות הראשונות הכל טוב וההילוכים עוברים חלק ואז בהמשך ברגע שעצרתי ברמזור ואני מתחיל לנסוע כאילו הוא מתחיל מהילוך שלישי אני צריך ללחוץ פול גז כדי שיתחיל לסוע ואז הוא נשאר עליו אם בנסיעה טובה על מהירות 120 הטורים על 2 וחצי בבעיה על מהירות 80 הטורים כבר על 3 והטורים רק עולים והוא לא מעביר ולפעמים אחרי עצירה שאני מתחיל לסוע הוא נשאר על הילוך ראשון ולא רוצה לעבור לשני רק שאני משחק עם הגז הוא פתאום מעביר לשני
  6. דברתי עם מכון גירים א.צ בחדרה הוא אומר שזה לא בעיה של פילטר ושמן אבל זה משו שמצריך פתיחת גיר והוא יכול לתקן את זה ולא הלך הגיר לטענתו אבל הוא אומר שהוא צריך לפתוח תגיר ואז לתת לי הצעת מחיר עכשיו השאלה מה עדיף אני לא יודע כמה הוא ירצה על התיקון ואם הוא יתן לי מחיר שאני לא יסכים אני אצטרך לשלם על זה שהוא פתח תגיר ומצד שני יש לי חבר שיחליף לי את כל הגיר בגיר יד 2 ב1000 שקל מה אתם אומרים?
  7. תודה רבה על העזרה, הרבה אומרים שכדאי להחליף שמן ופילטר אז אני באמת אנסה את זה.
  8. איך יכול להיות שזה טוב בעיית מנוע אם המנוע נשמע טוב ולפני שהגיר מתחיל לעשות בעיות הרכב נוסע יפה גם ב130 בלי רעידות ובלי רעשים..
  9. כן הוא מעביר טוב וחלק.
  10. לא פשוט הוספתי שמן על הישן. היה מישו שטען שצריך לפתוח את הגיר לנקות הכל ולהחליף את כל השמן כי יכול להיות שיש ליכלוך ואז שהרכב חם הליכלוך עולה וסותם את הפילטר, ושביקשתי מהמוסכניק שיעשה את זה הוא אמר שיכול להיות שברגע שהוא ינקה הכל הגיר ילך לגמרי , לכן שאלתי כאן לבדוק אולי יש פיתרון אחר לפני שאני לוקח סיכון על הגיר
  11. כן הוא נבדק והיה שמן גיר ובכל זאת קניתי שמן והוספתי חדש
  12. שלום, יש לי יונדאי אקסנט שנת 97 אוטומט ויש לה בעיה בגיר כשהרכב קר בתחילת הנסיעה הגיר עובד מצויין ההילוכים עוברים חלק ובזמן אבל בהמשך הנסיעה כשהרכב מתחיל להתחמם הגיר מתחיל למשוך הילוכים ועושה בעיות בהעברת הילוך. מה דעתכם? הלך הגיר? או שזאת תקלה כלשהי? תודה על העזרה.
  13. אני סטודנט ואני מעוניין ברכב חסכוני ואמין בתקציב של 10K אחרי חיפושים ארוכים מצאתי קיה ריו 1.5 שנת 2002 186K ק"מ יד 3 מה אתם אומרים? תודה על העזרה!!
  14. ספייס שנת 2001 דגם ELX אוטומט טסט לשנה 196 אלף ק"מ טוען שאין לה בעיות ושיש לה ספר רכב ב 13500 יד 2 מה אתה אומר על זאת?
  15. תודה על העזרה !!
  16. בקשר לפונטו זה משנה השנתון?
  17. שלום לכולם אני מחפש כבר הרבה זמן רכב בסכום של עד 15000 וכל רכב שאני מוצא יש שאומרים לא ויש שאומרים כן, ואני לא יודע כבר מה לקנות אני צריך רכב בסכום הזה אוטומט ושיתאים לנסיעה של 120 קילומטר ביום וכמובן שיהיה חסכוני תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...