באמת תודה לכל העוזרים אבל כמו שאמרו כאן קשה לקנות מאנשים פרטיים אני כבר 3 חודשים מחפש רכב ונתקל בהמון שקרנים, בסוף החלטתי ללכת לחברת ליסינג.
עדכון לגבי הקניה שלי, בסוף ירדתי מההצעה הנ"ל ואני הולך על הצעה של אלבר פג'ו 207 100K ק"מ ב47K ש"ח 2010
אני רוצה רכב לכמה שנים טובים לפחות 5 שנים ואני לא עושה יותר מ10K בשנה. מה אתם אומרים?