eran59
-
הודעות
43 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eran59
-
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרובוטי הזה קללה לפני שנתיים הייתה לי תקלה דומה החלפתי הכל מפרוק כולל קלאצ .כרגע הוצאתי את הרכב מהמוסך, אני בקשר גם עם אורן ואני אעדכן מה עשיתי בסוף, תודה לכולם. -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא בטוח שזה כלכך משתלם. להוציא את הרכב מהמורשה עולה 1400 החלק עולה 2000 לא כולל מכס, גרר עולה 400 כי ניצלתי כבר גרר על אותה תקלה, פירוק והרכבה של הגיר יעלה בערך 1200 הגענו בערך ל5500 (כאשר הם דורשים 7600) וזה לא כולל אחריות שאחרי כל זה זה באמת התקלה -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שים לב לעדכון שהעליתי הטיפול יוצא 7600 שזה כולל רובוט חדש שעולה 5200. בררתי עם מוסך שמתמחה בפיג'ו הוא בדק ובאמת המחיר של החלק הוא 5200. לקנות את החלק מחו"ל זה יכול להיות אופציה אני אבדוק את זה -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כנראה שכבר אין לי אופציות כי אם אני מוציא את הרכב משם אני צריך לשלם להם 1400 על אבחון תקלה כי הם פרקו את הגיר לצורך האבחון. -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש להם טעות הכוונה לרובוט/מפעיל. לפי המספר קטלוג הכוונה לרובוט שבאמת עולה 5200 מקורי, הוא פשוט נתן לי 2 הצעות או לשים רובוט חדש או להביא גיר שלם מפרוק שמגיע כבר עם הרובוט וזה קצת יותר זול -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון: אמרתי להם שאני לא מעוניין להחליף מצמד ואני רוצה שיטפלו רק בתקלה ( החלפת הרובוט) אז הם שלחו לי הצעה חדשה -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לי מושג, אני קניתי את הרכב מאלבר לפני 3 שנים כנראה רשום להם במערכת משהו כזה -
פיג'ו 207 2010 רובוטית 150000, תקלה בגיר
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נכון איך מצרפים? -
שלום, לפני כשבוע נדלקה לי המנורה של הגיר והרכב לא רצה להעביר הילוכים, זה קורה באמצע הנסיעה ןאז הרכב נתקע על ההילוך שהוא היה בו ולא מעביר הילוך וברגע שאני עוצר, הרכב נכבה המנורה של הגיר דלוקה ואי אפשר להניע , רק אחרי שאני מחכה כ20 דקות אפשר להניע לנסוע וההילוכים עוברים טוב ושהרכב/הגיר מתחמם עוד פעם קורה אותו דבר. הכנסתי את הרכב למוסך מורשה פיגו בחדרה וקיבלתי את ההצעה לתיקון שמוצרפת להודעה( יש 2 אופציות). רציתי לדעת אם זה סכום הגיוני ואם הטיפול הגיוני או שהם פשוט לא יודעים מה התקלה ומחליפים הכל. תודה מראש אני רוצה לציין שלפני שנתיים החלפתי מצמד חדש בשל תקלה דומה
-
תודה על התגובות, שלחתי לך הקלטה למייל
-
שלום יש לי פיג'ו 207 2010 1.4 רובוטית 107 אלף ק"מ ויש רעש מהמנוע דומה לתקתוק, אני שומע את הרעש בעיקר כשהמנוע קר אבל לא תמיד. יש לי הקלטה של הרעש אבל אני לא יודע איך לעלות אותו בהודעה. אשמח לעזרה אם מישהו מכיר את התופעה, תודה מראש. נ.ב מתי צריך להחליף רצועת תזמון לרכב? ואני צריך המלצה למוסך אמין שמתמחה בפיג'ו
-
רעש כמו של דלת חורקת מגיר רובוטי. פיז'ו 207 1.4 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה מה שאני מתכוון לעשות רק מעניין אותי לדעת אם מישהו יודע ממה זה נובע או נתקל בזה, פשוט אני הבאתי את הגיר למוסך ככה שעל הגיר עצמו יש לי אחריות ממקום אחר. אני רוצה לדעת אם זה מהגיר עצמו או שהמוסך לא הרכיב טוב את המצמד ( יש לי תחושה שזה מהמצמד)או את הגיר. -
שלום ברשותי פיג'ו 207 2010 רובוטית ולפני כחודש החליפו בה את כל המערכת של הגיר (גיר+מחשב+מצמד+רובוט) וכל העברת הילוך וגם בזמן כיבוי הרכב יש רעש כמו של דלת שהצירים שלה חורקים, הרעש הזה ממש מפריע לי לכן אני תמיד נוסע עם חלונות סגורים כי אז לא שומעים כלום. אם מישהו נתקל בבעיה או יודע מה הפתרון אשמח לעזרה, תודה מראש.
-
מישהו יכול להגיד לי מה גודל הרמקולים הקדמי והאחורי בפיג'ו 207? תודה.
-
החלפת מצמד ומערכת הפעלה של גיר רובוטי בפיג'ו 207 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכונים! הוחלף ברכב המערכת הפעלה וכנראה הרכב ייצא היום. המוסך - מכיוון שהוא לא הצליח למצוא חלפים למערכת הפעלה ואני הצלחתי להשיג את החלק מחבר של המשפחה המוסך רוצה רק את ה2000 שקל על המצמד ומבחינתו שאני ישלם ישירות לבנאדם על החלק, עכשיו הבנאדם שקניתי מימנו את החלק לא היה מוכן למכור רק את הרובוט והוא מכר לי ב3500 את הגיר עם הרובוט, המוסך לקח את הרובוט ונשאר לי הגיר שאני מקווה שאצליח למכור אותו. אלבר- אחרי ששלחתי להם מכתבים בכל מיני מקומות הם הסכימו לתת לי 1180 שקל "כמחווה של רצון טוב" בתמורה לחתימה על כתב ויתור שאני לא אתבע אותם בהמשך ואת הכסף הזה אני מקבל לא בגלל שהם חייבים אלא כמחווה, עוד לא החזרתי להם תשובה אני יעדיין חושב על זה -
החלפת מצמד ומערכת הפעלה של גיר רובוטי בפיג'ו 207 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא בהתחלה הם אמרו מצמד, סידרו אותו ואחר כך אמרו גם מערכת הפעלה שבוע הם חיפשו חלפים למערכת הפעלה ולא מצאו עד שאני מצאתי להם את החלק וקישרתי אותם לבנאדם, ובגלל החג והשבת הם לא הספיקו עדיין לטפל בזה ויום ראשון הם אמורים להתחיל לעבוד -
החלפת מצמד ומערכת הפעלה של גיר רובוטי בפיג'ו 207 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה, מחר אדבר עם המוסך ואני אגיד להם שלא יעשו כלום לפני שייתנו לי מחיר ואני אדבר גם עם המוסך מורשה ונראה מה הם אומרים -
החלפת מצמד ומערכת הפעלה של גיר רובוטי בפיג'ו 207 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את המלחמה עם אלבר אני אתחיל יום ראשון שהוא יגיד לי מה התקלה וכמה זה יעלה כי בנתיים הוא כל הזמן מחליף גרסאות בהתחלה היה קלאץ אחר כך מערכת הפעלה והיה איזה יום שהוא חשב שזה גיר. פשוט רציתי לדעת כמה אמור לעלות החלפת קלאצ ומערכת הפעלה כדי שהוא לא ידפוק לי מחיר -
החלפת מצמד ומערכת הפעלה של גיר רובוטי בפיג'ו 207 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אלבר טוענים שהאחריות רק על החלקים הפנימיים של הגיר והרובוט לא נחשב חלק מהגיר, לפי מה שאני חושב אין טעם להוציא משם עכשיו את הרכב מכיוון שהוא החליף כבר את המצמד אז אם אני אני ארצה להוציא אותו אני אצטרך לשלם את ה2000 שקל על המצמד ולמצוא מוסך אחר שיחליף את הרובוט. אני שלושה שבועות כבר בלי רכב אז אמרתי מקסימום אני אשלם ואז אתבע את אלבר. המוסך הוא גירים 2000 בחולון הבנתי שהו מתמחה בגירים אוטומטיים אבל כנראה ברובוטיים הוא לא משהו. השאלה שלי כמה אמור לעלות כל הסיפור של החלפת מצמד ורובוט ואם אני יכול לטעון שאני לא צריך לשלם פעמיים על פירוק והרכבה מכיוון שאם היה מאבחן מראש שהבעיה גם במחשב וגם במצמד אז הוא לא היה צריך לפרק ולהרכיב פעמיים -
החלפת מצמד ומערכת הפעלה של גיר רובוטי בפיג'ו 207 2010
eran59 פרסם הודעה בנושא של eran59 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב עבר 96000 כן המוח של הגיר בגיר רובוטי זה נקרא מערכת הפעלה או רובוט -
שלום לכולם, יש לי פיג'ו 207 רובוטית 2010 שקניתי מאלבר לפני חצי שנה, לפני שבועיים הגיר פתאום בקושי הצליח להעביר הילוכים כאשר לרוורס הוא בכלל לא נכנס ונדלקה המנורה של הגיר והיה כתוב במחשב משהו על הקופסת גיר, התקשרתי לאלבר מכיוון שיש לי אחריות על הרכב כולל הגיר, הם הפנו אותי למוסך שעובד איתם. במוסך אחרי בדיקה שעשה הוא אמר או שהלך המצמד או הגיר אם זה הגיר יש אחריות אם זה המצמד אין אחריות וזה יעלה לך 2000 שקל כולל מע"מ , אישרתי לו את זה. אחרי הפירוק הוא אמר שזה המצמד הוא החליף אותו. אחרי שהוא החליף וחיבר את כל הסיפור שם המערכת עדיין הייתה תקולה והוא אמר שהלך גם מערכת ההפעלה וגם על זה אין אחריות של אלבר. הרכב שלי כבר שלושה שבועות שם מכיוון שלקח לו הרבה זמן למצוא את המערכת הפעלה. יןם ראשון הוא כנראה יתחיל לעבוד על הרכב ולהחליף את המערכת הפעלה, השאלה שלי כמה צריך לעלות לי כל הסיפור החלפת מצמד ומערכת הפעלה והאם אני צריך לשלם פעמיים על פירוק והרכבה גם של המצמד וגם של המערכת הפעלה? תודה מראש לעוזרים
-
ממש תודה על העזרה הציעו לי משהו פגו 308 2010 115k קמ במחיר אחרון של 50k שח נקיה מתאונות מה אתם אומרים ?
-
נ.ב זה גיר רובוטי אז אולי זה נפוץ הטיפול שעשו לו
-
מבחינה חיצונית הם טיפול ממש יפה שלא רואים כלום השאלה כמה להוריד על זה 2000 שקל ? ואין להם כלכך מה להציע לי במחיר הזה ובצבע שאני רוצה האמת יותר הפחיד אותי הגיר למרות שיש אחריות מלאה לשנה
