מבינהן אני אישית הייתי הולך על הראלי למרות שקשה למצוא כאלה במצב טוב
בד"כ הרכבים שהזכרת עברו בין לא מעט ידיים
מה שבטוח הGT בקו ישר לא תאכזב אותך...
(ומה הקשר הונדה האצ'בק ?!?! הוא מדבר על רכבים ספורטיביים, האצ'בק סטנדרטית היא
לא ספורטיבית בכלל.. אהה וואלה בעצם אם הוא מדביק כמה מדבקות עושה ווקס ושם לה בקליות שקופות מאחור זה מוסיף איזה 20-30 סוסים)