יש לי סקודה אוקטביה 2011 1.4 TSI אמביינט .
חיברתי עליו Samsung Galaxy S4 החדש, וגם אייפון אצל שניהם זה אותו דבר .
הווליום של Aux מאוד חלש, אני צריך לשים את הווליום על מאוד גבוהה אלמנת לשמוע משהו.
*שמתי בפלאפון את הווליום הכי גבוהה (לא עזר)
זו בעיה נפוצה ?
מישהו יודע מה אפשר לעשות עם זה ?