Jump to content

rrraaa

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rrraaa

  1. מודה לך מאוד על התשובה המיקצועית והמהירה
  2. ולנתק אותו זה סיפור גדול?
  3. שלום אני מאבד המון מים מהרדיאוטור וגיליתי שהמים נמצאים מתחת לשטיח של הנהג מים ירוקים . כשאני מפעיל מזגן אני רואה נזילת מים מתוך היחידת מיזוג מתחת למכוון שעונים מים ירוקים וחמים . והרדיאוטור מתרוקן ממים . מישהו יכול להסביר לי מה זה והעם התיקון יקר או מסובך? תודה רבה מדובר ביונדאי גטס 2005
×
×
  • תוכן חדש...