שלום
אני מאבד המון מים מהרדיאוטור וגיליתי שהמים נמצאים מתחת לשטיח של הנהג מים ירוקים .
כשאני מפעיל מזגן אני רואה נזילת מים מתוך היחידת מיזוג מתחת למכוון שעונים מים ירוקים וחמים .
והרדיאוטור מתרוקן ממים .
מישהו יכול להסביר לי מה זה והעם התיקון יקר או מסובך?
תודה רבה
מדובר ביונדאי גטס 2005