Jump to content

rrraaa

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של rrraaa

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מודה לך מאוד על התשובה המיקצועית והמהירה
  2. ולנתק אותו זה סיפור גדול?
  3. שלום אני מאבד המון מים מהרדיאוטור וגיליתי שהמים נמצאים מתחת לשטיח של הנהג מים ירוקים . כשאני מפעיל מזגן אני רואה נזילת מים מתוך היחידת מיזוג מתחת למכוון שעונים מים ירוקים וחמים . והרדיאוטור מתרוקן ממים . מישהו יכול להסביר לי מה זה והעם התיקון יקר או מסובך? תודה רבה מדובר ביונדאי גטס 2005
×
×
  • תוכן חדש...