לי היתה בעייה דומה הצד השמאלי נתקע על חום, פתאום לבד חזר לקרר, אבל כבר הזמנתי את המנוע של התריס הבעייתי, ולכן החלפתי אותו במוסך מונזה בעפולה, מוסך מורשה, אכן כאב לי בכיס , רק החלק המנוע, עלה 1000 ש"ח והעבודה עוד סכום שמכבד עצמו 400 ש"ח. ואכן הבעייה נפטרה. הגישה לחלק היא מאוד בעייתית, הרבה זמן עבודה, אבל מחיר החלק לא מצדיק אותו. זה מנוע ממש קטן, שאם הייתם נתקלים בוא במקרה ברחוב, לא הייתם חושבים אפילו להרים אותו,( בכול זאת שווה 1000 ש"ח)