Jump to content

elibrko

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

הנקודות של elibrko

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לך איזה משהו יפה ליונדאי אקסט 2008?אם אפשר גם תמונה. תודה.
  2. אין לי ספר רכב, וגם לא מצאתי מדבקה.!
  3. מישהו???
  4. 30 מקדימה או מאחורה?
  5. מה זה המכשיר הזה?
  6. כן, לא היה מדבקה.
  7. מברוק גבר!הגנטים יפים! תהנה! אתה מתכוון לעשות פרויקט? משהו??
  8. כמה אני צריך למלא מקדימה ומאחורה?{יונדאי אקסנט 2008}. תודה מראש.
  9. תודה גבר, ובערך כמה זה אמור לעלות?
  10. מישהו??
  11. יש לי בעיה ביונדאי אקסנט 2008, כשאני מסובב את ההגה אז התאורה מקדימה נחלשת {וגם בתאורה מאחורה אותה בעיה}. מה זה יכול להיות מצבר חלש?בעיה במערכת החשמל?? תודה לעוזרים.
  12. יש לי אותה מיום שישי, מהקצת זמן שיש לי אותה אני לא מתלונן בכלל {אולי בגלל שהיה לי פיאסטה 2000 חח}בכל מקרה תודה. ולגבי השאלה איזה שיפור יופי אפשר לעשות לה?
  13. תודה רבה לכולם, ואיזה שיפורי יופי אפשר לעשות לה?
×
×
  • תוכן חדש...