Jump to content

PMP

  • הודעות

    83
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי PMP

  1. סבבה ראיתי כבר 5 דגמים שנכנסו לי בתקציב כולם של פיוניר כולם אותו מחיר מה ההבדל ביניהם? במפרטים שראיתי רשום בערך אותו דבר
  2. עדיין מחכה לתשובה אם מישהו יודע תודה
  3. מה ההבדל בינו לבין שאר הדגמים של פיוניר באותו מחיר ?
  4. ככל הנראה יורכב קומפוננט קדמי וסאב
  5. התקציב הוא בסביבות 900-1200 בינתים יורכבו רמקולים סטנדרטיים של האוטו ( איביזה 2002 ) אחרי הרדיו דיסק יבואו רמקולים וכנראה מגבר ... העדפה לפיוניר... תודה רבה
  6. בסדר מחר שיהיה אור אני ינסה... תודה רבה
  7. דרך אגב.... מישהו יודע איפה ניתן למצוא ספר הדרכה על הפיאסטה? בדר"כ מגיע כקובץ PDF תודה
  8. בין הידית לריפוד יש טבעת פלסטיק שמפרידה ביניהם להעביר את הבד בין הידית לטבעת או בין הטבעת לידית ?
  9. תודה רבה ננסה מחר
  10. כדי לפרק את הדלת נשארה לי רק הידית איך אני שולף אותה החוצה? מדובר בפיאסטה מודל 96 תודה
×
×
  • תוכן חדש...