Jump to content

PMP

  • הודעות

    83
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי PMP

  1. הבנתי... עכשיו מה שנשאר זה לקנות את הציוד חוטים יש בתי נורות ומפסק אמור להיות בכל חנות אלקטרוניקה ?
  2. עדיין מחפש קצת עזרה...
  3. בסדר מגבר אין... וגם אם היה לא מומלץ לחבר על אותו פלוס אז איך עובד הקטע עם המספק ? אני רוצה לעשות את זה בימים הקרובים...
  4. תודה רבה על העזרה... שאלה אחרונה... איך עובד כל הקטע עם המפסק ? ומאיפה ניתן לקנות אותו... תודה
  5. פלוס קבוע לקחת מהפיוזים ? מינוס איפה יש בבגאז' ? ובקשר לציוד חוטים - 0.75 יספיקו ? בתי נורות איפה ניתן למצוא ? ואיך עובד בדיוק המפסק של הבגאז' שהנורות יפעלו כאשר הבגאז' יפתח ? שוב תודה...
  6. אפשר קצת פרטים על הסט של דרגסטר ? כי את הפולס אני מכיר כבר וכבר תכננתי לקחת אותם אבל רציתי לראות עוד אפשרות או שתיים לפני קניה תודה
  7. הרכב הוא פיאסטה 96 אור בבגאז' כרגע אין אני רוצה לשים 2 מנורות אחת בכל צד נורות יש - 21 וואט, 12 וולט מה חסר לי ? בתי נורות נראה לי שצריך והשאלה שלי היא איך עושים שהנורות יעבדו עם פתיחת הבגאז' ותגידו אם חסר עוד ציוד אם יש למישהו תשובה אני אשמח לשמוע... תודה
  8. התקציב הוא בערך 400¤ הרמקולים ישבו בפיאסטה 96... יש כרגע באוטו HU של קנווד, שכחתי את שם הדגם קומפוננט מקדימה של קנווד 6*9 של פיוניר הבעיה שהקדמיים נחלשו עם השנים ואני רוצה להחליף אותם מה יכול להיכנס בתקציב הקטן הזה? תודה
  9. נסיון התחלתי לצבור מכמה התקנות כבר... באופן פרטי הלך טוב הבעיה היא למצוא מקום עבודה משעות הצהריים... רוב המקומות צריכים משמרות בוקר ( מן הסתם )
  10. ברוך השם יש מושג בעבודה.... טוב אז כל מה שצריך עכשיו זה לחפש... אם יש למישהו לאן להפנות אותי מה טוב.... תודה רבה
  11. השאלה הייתה האם אפשר לבזבז על זה זמן ולעשות כסף...
  12. אפשר לעשות איתה משהו? כי לנגב איתה את התחת לא ממש בא לי כי הנייר קשה קצת... השאלה אם היא תעזור בקבלה לעבודה...
  13. לא ממש יודע אבל אני יברר לפני שאני קונה
  14. כמה אינץ' נכנס שם? ואם מישהו יודע איזה רמקולים יתאימו כי הבנתי שיש כאלו שהם במידה אבל עם מגנט גדול מדי או גבוהים מדי תודה
  15. סליחה שאני מתערב אבל אתה מתכוון להריץ 3 RCA ? אם כן בשביל מה? מה הבעיה להעביר מתישהו עוד כבל? עניין של 5 דקות גג
  16. יש למישהו תשובה? תודה
  17. הקומפוננט לא אמור לעבוד ב HP ?
  18. אתם אומרים לא לגעת בתדרים במגבר ? לחתוך מה - HU... אז בכל זאת על כמה לשים במגבר ? 32 - 320 זה הטווח והקומפוננט אמור להיות על HP או על FLAT ?
  19. המערכת מחוברת כבר ברכב איך אני יכול לשמוע בינתים סביר רק שהרמקולים לא ישרפו עד שאני יגיד למפגש שמישהו יעזור לי שם בכיוון? את הקומפוננט לשים על HP ? וכמה LEVEL בערך לפתוח לו ואיזה תדרים לתת לו רק כיוון בסיסי כדי שלא ישרפו תודה רבה
  20. הבנתי תודה רבה על ההצעה אני יראה אם אני יוכל להגיע בקשר לכיוון אני צריך לפחות רק כיוון בסיסי שהרמקולים לא ישרפו זאת אומרת כמה עוצמה לפתוח להם במגבר ואיזה תדרים לשחרר להם ( בערך ) זה דברים שניתן לדעת מראש לא?
  21. הקומפוננט הוא של Lightning Audio 225 W 75 RMS יושבים על המגבר של JBL GTO75.4 (מהדיוטי פרי) כל רמקול על יציאה נפרדת ( 104 RMS ) עכשיו השאלה איך לכוון את המגבר יש MODE - FLAT , LP , HP FREQ - 320HZ , 32HZ INPUT LEVEL - 6V , 250mV איך נכון לכוון אותו? תודה רבה
  22. קראתי... זה דומה למה שעשיתי אני העברתי את זה צמוד לצינור עשיתי חור קטן שם השאלה איך זה שאין אפשרות להעביר בתוך הצינור? והבעיה היא בדלת צד ימין שם אין גישה לקונקטור מתוך האוטו ממש קשה להגיע אליו
  23. מדובר במזדה 323... בתוך הצינור גומי שמוביל מהאוטו לדלת ישנה קוביה לבנה כזאת שממנה יוצא צינור שבו יש חוטים לרמקול - אדום ולבן במידה ואני רוצה לחבר חוטים חדשים משלי איך דרך להעביר? אני חייב להשתמש בחוטים האלו? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...