Jump to content

PMP

  • הודעות

    83
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי PMP

  1. ננסה לדחוף החוצה.. כי כמו שאמרתי קודם הפלסטיק שמכסה הוא לא כמו שאתם מכירים שיש ברדיו דיסקים החדשים ( שנים אחרונות ) אלא הוא מחובר כולו לרדיו טייפ.
  2. זהו שזה לא כמו ברדיו דיסקים שיש היום שהפלסטיק יוצא שם הוא מחובר...
  3. אין איפה.... יש מסביב לפאנל פלסטיק שלא מאפשר הכנסת מברג
  4. ברכב מותקן רדיו טייפ של SONY לא ראיתי מקום שאליו ניתן לדחוף את מוטות הברזל הקטנים וממילא אין לי אותם. איך ניתן לשלוף אותו החוצה ? תודה.
  5. סבבה ננסה מחר בצהריים, תודה רבה לכולם ושבת שלום.
  6. סבבה ננסה מחר למצוא שוב. תודה רבה על העזרה ושבת שלום.
  7. זאת אומרת שאת הצ'יינג'ר שיש לי עכשיו בבגאז', אני יכול לחבר רק ל HU של סוני ?
  8. זה נראה כאילו היא תפוסה בצד ימין למטה ( בקלית צד ימין ) חיפשתי שם קליפס לא כל כך ראיתי ופחדתי למשוך שלא ישבר שום דבר ניסיתי גם עם מברג שטוח אבל לא מצאתי את הקליפס...
  9. מדובר ברדיו דיסק הזה: כרגע מותקן ברכב רדיו טייפ של סוני וצ'יינג'ר של סוני 10 דיסקים. ניתן להחליף את הרדיו טייפ לרדיו דיסק של קנווד דגם 2023 ? אם כן, איך? ומה צריך לקנות ומה המחיר, כדי שהצ'יינג'ר יהיה מחובר לרדיו דיסק. תודה רבה.
  10. אני צריך להחליף את המנורות האחוריות, איך אני פותח ומגיע אליהן ? היום פתחתי שתי ברגים שיש על הבקלית ( מבחוץ, אחרי שפותחים את הבגאז', מגיעים לברגים ) ולמרות זאת הבקלית עדיין לא נשלפה החוצה. כנראה שיש עוד חיבור שלא הגעתי אליו. מישהו יודע איך שולפים את הבקלית? תודה.
  11. למישהו יש רעיון איך להוריד את הסיד ?
  12. זה עובד גם על השמשה וגם על הטמבון ?
  13. על הטמבון יש סיד שהתקשה - לא ניתן לקלף עם היד, ומספר סטיקרים שגם הם בצידי הטמבון. על השמשה האחורית יש מדבקה שקולפה אבל שאריות ממנה נשארו. אם זה משנה, אז האוטו עבר צביעה בשנה-שנתיים האחרונות. איך ניתן להתמודד עם הבעיות האלו ? אשמח לקבל עזרה בפתרון הבעיה. תודה רבה.
  14. נשמע אחלה רעיון, תודה רבה ננסה מחר. בקשר לרמקולים האחוריים - החוטים שלהם עוברים בצד שמאל, אם אין רעש ברמקולים אפשר להשאיר אותם שם ?
  15. הגומיה בצד שבו היא מחוברת לדלת היא מגיעה לפלסטיק קשיח, שזה למעשה הקונקטור אי אפשר להעביר שם חוטים "לא מקוריים" אז איך בכל זאת ניתן לעשות זאת? קדיחה היא הפתרון היחיד ?
  16. הפיוזים כולם טובים. הוצאתי את הלוח שעונים וכל הקונקטורים מחוברים. איך אני מגיע לנורות כדי להחליף אותם? ואיפה עוד יכולה להיות בעיה עם הכבל ספידומטר אם לא שם? מאיפה הכבל מגיע? תודה.
  17. הסקלה של המהירות מראה שהאוטו חונה כל הזמן.... הנורות של הלוח לא עובדות מלבד הנורה של המד דלק..... עזרה ? תודה רבה
  18. להעביר את החוט אין לי בעיה, אני מכיר את השיטה עם הסטאלבנד אני משתמש בו הרבה... הבעיה שאין איפה אין חור בשביל להעביר חוטים בדלת... אז איפה בדיקו התכוונת להעביר ?
  19. אתמול התקנתי רמקולים אחוריים ועוד קומפוננט מקדימה ב 106 דור ראשון ( שנת 95 ) בינתים רק חיברתי לחוטים שהיו מקודם.... החוטים של האחוריים עוברים בצד שמאל, והבנתי שזה עושה בעיות וצריך להעביר בימין אבל הבעיה היא איך אני מעביר בדלת... יש שם שני חוטים מקוריים של האוטו - אדום וירוק, אני רוצה להחליף לחוטים שלי הבעיה שבגומיה יש קונקטור ואי אפשר להעביר בה חוטים. יש איזה פתרון? תודה רבה
  20. הבנתי...תודה
  21. תודה רבה נקנה את הציוד בקרוב ונקווה שיצא טוב תודה לכל העוזרים
  22. אני פתוח להצעות... כמה שיותר קרוב לאיזור שדה התעופה (נתב"ג )
  23. בסדר אני יודע שזה 12V... ויש לי בבית זוג מנורות של האורות האחוריים 21W... בקיצור אני כבר יחפש כבר בית נורה מתאים רק הבעיה שלי זה המפסק..אמור להיות בהום סנטר, ACE ?
×
×
  • תוכן חדש...