בס''ד
תודה מראש
כאשר אני עובר מהילוך רביעי לחמישי , נראה כאילו ההילוך לא נכנס המנוע משתעל והטורים משתגעים. אני חייב מייד לחזור לרביעי
כי אחרת האוטו יעצר. במקביל יש לי תקלה נוספת שלא יחסתי אליה חשיבות והיא שמד המהירות מפסיק למדוד במהיריות גבוהות
האם יש קשר בין שתי התקלות?