קצת לא יאמן אבל אתמול בנסיעה באותו קטע כביש בדיוקבחזרה מכרמיאל קצת לפני כפר מנדא, עם לאון 2011 1.2 TSI ידנית ,קרתה לי אותה בעיה בדיוק...האוטו עם 20,000 ק"מ ללא תקלות עד עכשיו...הנורית ECP נדלקה המנוע איבד כמעט את כל המומנט באמצע העליות המפותלות - חויה מפחידה כשזה בלילה עם הילדים באוטו....עצרתי ,כיביתי והתנעתי, הנורה נכבתה והמשכתי לנסוע כרגיל עוד כ-100 ק"מ. ברמזור ליד הבית שוב נדלקה הנורה, כיביתי, התנעתי ושוב הכל כרגיל...
מחר בבוקר אלך למוסך...
יש בנתיים מסקנות חדשות בנושא?
האם זו מחלה ידועה?
אשמח לכל פרט מידע כדי שאגיע יותר מוכן למוסך...
תודה,
רן.