שלום..
יש לי סקודה אוטביה גיר אוטומט ויש לי בעיה מוזרה בגיר פעם הרכב נוסע ופעם לא וגם שהוא נוסע זה לכמה שניות ומפסיק..
פירקתי את הגיר ושמתי לב שחסר בורג 1 בטורק האם יש מצב שזאת הבעיה
דרך אגב היה שמן אדום בגיר ולפי מה שהבנתי זה לא השמן המתאים
תודה לכל העונים