Jump to content

dudi1555

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dudi1555

  1. שלום.. יש לי סקודה אוטביה גיר אוטומט ויש לי בעיה מוזרה בגיר פעם הרכב נוסע ופעם לא וגם שהוא נוסע זה לכמה שניות ומפסיק.. פירקתי את הגיר ושמתי לב שחסר בורג 1 בטורק האם יש מצב שזאת הבעיה דרך אגב היה שמן אדום בגיר ולפי מה שהבנתי זה לא השמן המתאים תודה לכל העונים
×
×
  • תוכן חדש...