Jump to content

dudi1555

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של dudi1555

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום.. יש לי סקודה אוטביה גיר אוטומט ויש לי בעיה מוזרה בגיר פעם הרכב נוסע ופעם לא וגם שהוא נוסע זה לכמה שניות ומפסיק.. פירקתי את הגיר ושמתי לב שחסר בורג 1 בטורק האם יש מצב שזאת הבעיה דרך אגב היה שמן אדום בגיר ולפי מה שהבנתי זה לא השמן המתאים תודה לכל העונים
×
×
  • תוכן חדש...