שלום,
אני מחפש זמן מה רכב קומפקטי בתקציב של 15-20K.
עד עכשיו החיפושים לא היו מוצלחים מדי, אולי בגלל שאני מתקשה למקד את חיפושיי בדגם ספציפי.
התכונות שלפיהן אני מחפש הן: צריכת דלק נמוכה, אחזקה נוחה וזולה, בטיחות, נוחות, אי כיעור ייתר.
הנ"ל מופיעים לפי סדר חשיבות
כמו כן, הרכב המיועד יאלץ לנסוע יחסית הרבה, ממוצע גס של כ 500 ק"מ לשבוע.
בין המכונויות שחשבתי עליהן:
דיהאטסו שרייד\סיריון, שנת 2000-2001
פורד פייסטה, סביבות 2001
מה דעתכם על המכוניות הנ"ל?
הרושם שלי הוא שלטובת הסיריון עומדים הזולות והאמינות היחסית, אך התרשמתי שאורך החיים של המנוע שלו קצרים יותר.
חשבתי גם למתוח את התקציב שלי ולרכוש רכב יקר יותר, משנתון מתקדם יותר, משהו כמו יונדאי גטס או פיז'ו 206 (2002~).
משהו לומר על שתי אלה?
אם יש לכם הצעות למכוניות אחרות שיכולות להתאים, אשמח...
תודה!
אישבליאוטו.