שלום לכולם,
ברשותי מאזדה 6 2004
נדלקה לי נורית צ'ק מנוע.
חיברתי את הרכב למחשב וקיבלתי קוד תקלה P2009
Intake Manifold Runner Control Circuit Low (Bank 1)
למישהו יש מושג מה זה אומר?
מישהו אמר שזה קשור לסולנואיד בסעפת היניקה, אבל אני לא יודע איפה זה נמצא בדיוק
מצ"ב תמונות, http://imgur.com/a/YgmE6
אשמח אם מישהו יכוון אותי בנושא
תודה