Jump to content

ami197

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ami197

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, ברשותי מאזדה 6 2004 נדלקה לי נורית צ'ק מנוע. חיברתי את הרכב למחשב וקיבלתי קוד תקלה P2009 Intake Manifold Runner Control Circuit Low (Bank 1) למישהו יש מושג מה זה אומר? מישהו אמר שזה קשור לסולנואיד בסעפת היניקה, אבל אני לא יודע איפה זה נמצא בדיוק מצ"ב תמונות, http://imgur.com/a/YgmE6 אשמח אם מישהו יכוון אותי בנושא תודה
  2. P2009
  3. שלום לכולם, ברשותי מאזדה 6 2004 היום, לראשונה נדלקה נורית צ'ק מנוע. חיברתי את הרכב למחשב וקיבלתי קוד תקלה P2009 Intake Manifold Runner Control Circuit Low (Bank 1) למישהו יש מושג מה זה אומר? האם מדובר בחיישן סעפת יניקה שלא תקין? או שמא זה רק חיבור שהשתחרר? מסוכן להמשיך ליסוע ? תודה
  4. אתה יכול לקשר תמונה ל"צ'יינג'ר" הזה שאתה מדבר עליו? אני סובל גם מאותה בעיה . לא מצאתי חיבור לAUX או USB ברכב הזה. חייב פיתרון תודה
  5. שלום, בהמשך לשאלה הנ"ל שגם אותי עניינה לאחרונה בסובארו לאונה DL 91 - רלוונטי פילטר פתוח? והאם המיקום הוא טוב ויוכל לספק אויר קר? ומה לגבי צריכת הדלק?
×
×
  • תוכן חדש...