Jump to content

Americanpower

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Americanpower

  1. היי לכולם!!! יש לי בעיה אחד: אני לא יכול מצוא מידות לשברולט קוואליר הנני יודע שאפשרי לעלות מ195/75R14 ל195/65R15 אבל אנני יודע מה הוא התהליך הידתי למכון רשוי הם בדקו בספר ולא נימצא שם רכב שלי גם בAUTODATA אין שברולט לכן אני שואל שני שאלות מה הם מידות? מא אני צריך לעסות כדי לקבל אישור? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...