היי לכולם!!!
יש לי בעיה אחד: אני לא יכול מצוא מידות לשברולט קוואליר הנני יודע שאפשרי לעלות מ195/75R14 ל195/65R15
אבל אנני יודע מה הוא התהליך הידתי למכון רשוי הם בדקו בספר ולא נימצא שם רכב שלי גם בAUTODATA אין שברולט
לכן אני שואל שני שאלות
מה הם מידות?
מא אני צריך לעסות כדי לקבל אישור?
תודה מראש.