Jump to content

עו"ד ליאור ליברמן

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עו"ד ליאור ליברמן

  1. ספק רב אם בכלל תקבל שלילה שכן על פי הפרטים שרשמת קיימת לך טענה מקדמית (התיישנות) על פי חוק סדר דין הפלילי. כל זאת בכפוף לכך שלא נשלחה לך כל הודעה מטעם המשטרה במסגרת ארבעה חודשים מיום ביצוע העבירה. בברכה, ליאור ליברמן, עו"ד
  2. אכן במידה ואחד הנוסעים ייגש לקבלת טיפול רפואי אזי יכול להיות (לא בטוח) שאכן תזומן בעתיד למשטרה לתת עדות בדבר התאונה. בכל מקרה בשלב זה אין לך מה לחשוש מה גם שבמידה ותואשם בעתיד באי שמירת מרחק, אזי סעיף זה אין בו חובת פסילה לרבות העובדה שלפי דבריך יש לך טענות הגנה טובות לכשתצטרך. בברכה, ליאור ליברמן, עו"ד
  3. לאחר שמסתיימים מלוא 30 ימי הפסילה המנהלית אתה רשאי לנהוג, אך על מנת לעשות את הדברים בצורה מסודרת מומלץ לגשת לתחנת המשטרה בה נפסלת מנהלית עם טופס השימוע שנערך לך ולקבל את הרשיון ביד. בהצלחה ליאור ליברמן, עו"ד
  4. על פי חוקי התעבורה רכב שננמצא בתוך מעגל התנועה (כיכר) קיימת לו ורק לו זכות הקדימה. השופטת לכאורה טעתה בפסק הדין שנתנה שכן ביססה את החלטתה על פי מיקום הנזקים ברכבים ולא בהסתמך על תקנות התעבורה. על כן ממליץ לך בחום להגיש ערעור. בהצלחה ליאור ליברמן, עו"ד
  5. על מנת לתת לך מענה הולם יש לקרוא את הדו"ח ולראות כיצד רשמו אותו השוטרים לרבות המרחק שהיו ממך, כיוון נסיעתם ופגמים נוספים אשר יכולים לשמש לעזרתך לזיכוי הדו"ח האמור. לכן מומלץ לפנות לייעוץ משפטי בכדי שעין מקצועית תבחן את הנושא ותמליץ לך בין אם לבקש להשפט או לא. בברכה, ליאור ליברמן, עו"ד
  6. 1. על מנת לבדוק היכן יתוקן הרכב יש לפנות לחברת הביטוח על מנת שתאשר כי המוסך הקרוב אליך מורשה מטעמה לבצע את התיקון. 2. השמאי ממונה מטעם חברת הביטוח לצורך הערכת שווי התיקון בהתאם לנזק במיד ופנית לקופ"ח או לבי"ח לאחר התאונה הנך זכאי לפיצוי כספי בגין כאב וסבל מביטוח החובה בחברה בה אתה מבוטח. למרבה הצער רכבך ככל הנראה לא יחזור למה שהיה שכן לעיתים יש ירידת ערך התלויה בסוג הפגיעה בברכה, ליאור ליברמן, עו"ד
  7. נושא כיול המצלמות נמצא עדיין בבירורבארכעות משפטיות. במידה ויש לך בעיית ניקוד אמליץ לך להגיש בקשה להשפט 90 יום מקבלת הדו"ח ולבקש במסגרת הדיון תע"צ (תעודת עובד ציבור) על מנת לבדוק כי המצלמה עברה כיול ובהתאם לזאת לפעול. בכל מקרה יש פרטים נוספים שאותם יש לבדוק בתע"צ עצמו ולכן במידה ותחליט להשפט בגין העבירה מומלץ לפנות לעזרה מקצועית. בהצלחה, ליאור ליברמן, עו"ד
×
×
  • תוכן חדש...