חג שמח!
לפני כחודשיים וחצי קניתי סט רמקולים 6X9 של חברת JBL מסדרת GTO.
עד אתמול, שמעו מצויין, גם בגבוהים, גם בנמוכים, משום מה, היום בבוקר הבחנתי כי
הרמקולים לא קרובים לתת את מה שהם היו נותנים בנמוכים, חשוב לציין כי הם מחוברים למגבר
שני ערוצים של פיוניר, מה הסיכויים שאחרי חודשיים הם יילכו לעולמם?
-יש סיכוי שזה המגבר? (למרות שאני לא חושב שיש סיכוי שזה המגבר)
-קיימת בעיה ידועה עם הרמקולים האלו?
תודה רבה ושוב, חג שמח