Jump to content

rech

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rech

  1. ברגע שאהווליום במינידיסק לא גבוה, מה שקורה שהאזניות הופכות להיות כמו אטמים רק שמשדרים קצת מוסיקה...ניסיתי וזה נחמד,לא ניסיתי אף פעם אטמים.
  2. מה לגבי אוזניות מינידיסק(בווליום סביר) ? (בהנחה שאני לא נוטה לרקוד תוך כדי רכיבה..)
×
×
  • תוכן חדש...