Jump to content

rech

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של rech

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. ברגע שאהווליום במינידיסק לא גבוה, מה שקורה שהאזניות הופכות להיות כמו אטמים רק שמשדרים קצת מוסיקה...ניסיתי וזה נחמד,לא ניסיתי אף פעם אטמים.
  2. מה לגבי אוזניות מינידיסק(בווליום סביר) ? (בהנחה שאני לא נוטה לרקוד תוך כדי רכיבה..)
×
×
  • תוכן חדש...