שלום,
יש לי פורד פיאסטה שנת 98 אוטומט.
שמתי לב שישנה בעיה מסויימת שאני מעביר הילוך ממצב אחד למצב אחר נראה שהטורים ברכב משתוללים.
ובעיה נוספת אולי קשורה לזה שאני עוצר ברקס אז הרכב נראה שהוא רוצה להתכבה....כנראה ירידה בטורים, וקרה לי כמה פעמים שהוא נכבה!
הטורים אצלי ברכב נמצאים כמעט על הספרה 1 במצב של עצירה מוחלטת!
האם הבעיה פה באמת בטורים או אולי טיפול 10,000 יפתור את הבעיה?
אשמח לקבל כיווון מה הבעיה יכולה להיות???
נ.ב. ברכב אין לי קרבוקטור......זה הזרקה!
תודה רבה
ארז