erez2010
-
הודעות
36 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי erez2010
-
למה זה לא מתפרסם ניסיתי כבר כמה פעמים?????!! שלום,, יש לי פורד פיאסטה 98 16V דינמיק אוטומט, מנוע 1.25 הוחלפו לי פלגים לרכב ואמרו לי ששתי פלגים שהוצאו מהרכב היו מלאים בשמן. וגם שנתנו גז אחרי החלפת הפלגים אז כל החלק הקדמי ברכב רועד כזה שהמהירות מגיעה ל 90 קמ"ש ומד המהירות לא עובר את 100 קמ"ש. האם יש קשר בין החלפת פלגים לעניין של המהירות שהרכב לא נוסע מעל 100 גם אם אני אלחץ על הגז עד הסוף?....... ומה זה אומר שהפלגים היו עם שמן?.... תודה
-
שלום,, יש לי פורד פיאסטה 98 16V דינמיק, מנוע 1.25 הוחלפו לי פלגים לרכב ואמרו לי ששתי פלגים שהוצאו מהרכב היו מלאים בשמן. וגם שנתנו גז אחרי החלפת הפלגים אז כל החלק הקדמי ברכב רועד כזה שהמהירות מגיעה ל 90 קמ"ש ומד המהירות לא עובר את 100 קמ"ש. האם יש קשר בין החלפת פלגים לעניין של המהירות שהרכב לא נוסע מעל 100 גם אם אני אלחץ על הגז עד הסוף?....... ומה זה אומר שהפלגים היו עם שמן?.... תודה
-
שלום,, יש לי פורד פיאסטה 98 16V דינמיק, מנוע 1.25 הוחלפו לי פלגים לרכב ואמרו לי ששתי פלגים שהוצאו מהרכב היו מלאים בשמן. וגם שנתנו גז אחרי החלפת הפלגים אז כל החלק הקדמי ברכב רועד כזה שהמהירות מגיעה ל 90 קמ"ש ומד המהירות לא עובר את 100 קמ"ש. האם יש קשר בין החלפת פלגים לעניין של המהירות שהרכב לא נוסע מעל 100 גם אם אני אלחץ על הגז עד הסוף?....... ומה זה אומר שהפלגים היו עם שמן?.... תודה
-
בלי קשר לטיפול 10000 גם לפני הבעיה הייתה......לא קשור לפלגים!!! מה יכולה להיות הסיבה? תודה
-
עכשיו עשיתי טיפול 10,000, החלפתי פלטר דלק ועשיתי טיימינג
-
שלום, יש לי פורד פיאסטה 98 אוטומט, 1.25 סמ"ק יש לי בעיה שבעצירות הרכב כל הזמן רוצה להכבות ולפעמים כבה וגם שמעבירים הילוכים למשל מ- P ל -D או ל-R אז יש קפיצות כאלה והטורים משתבשים. אמרו לי שיכולה להיות בעיה בלחץ שמן בגיר הרציף האם זה ייתכן?.........אם כן היכן מסדרים את הבעיה? תודה
-
שלום, האם הגיוני שהחליפו לי מנוע צעדים חדש לרכב והוא לא תקין? יש לי פורד פיאסטה 98 דינמיק, אוטומט, מנוע 1.25 סמ"ק. לרכב הוחלף מנוע צעדים חדש וגם אחרי זה הוא רוצה להכבות בעצירה ומידי פעם נכבה. הייתי אצל מוסך אחר שבדק את הרכב וטוען שמנוע הצעדים החדש לא תקין??..........האם זה הגיוני?!?! תודה
-
שלום אני רוצה לדעת איך ייתכן שפורד פיאסטה שנת 98 אוטומט עם מנוע 1.25 אוכל דייי הרבה דלק ?? הוא אוכל 1:9 נשמע קצת לא הגיוני בשביל רכב כזה!!! תודה
-
שלום, ברצוני לדעת כמה ליטר דלק מכיל מיכל דלק של פורד פיאסטה דינמיק אוטומט שנת 98 מנוע 1.25 ??? וכמה דלק רכב כזה צורך 1 לכמה? ........ תודה ארז
-
שלום, רציתי לדעת איזו נורה תתאים לי לתיבת הילוכים אוטומטית של פורד פיאסטה 98??? כמה וואט ואיזה נורה??? תודה ארז
-
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מאור יהודה! בפורד לא החזירו לי את כסף על מנוע הצעדים.......מוסך מורשה של גנבים ונוכלים!!! -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לי קרבורטור......זה הזרקה!!!!! אני מחפש מוסך מהמרכז שיכול לפתור לי את הבעיה של כיבוי רכב ונפילת טורים בעצירה!!!! מי יכול לעזור לי בבקשה??? תודה ארז -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לכולם, בבקשה אני צריך עזרה!!! אני מחפש מוסך אמין ומקצועי באיזור המרכז שיפתור לי סוף סוף את הבעיה שהרכב כבה בעצירות. היום אספתי את הרכב ממוסף מורשה של פורד ואמרו לי שלא מצאו מה מקור הבעיה!! ואני נשארתי עם רכב שרוצה להכבות בעצירה והרבה פעמים נכבה.... תודה ארז -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
השארתי שוב את הרכב במוסך ואמרו לי שמנקים את בית המצערת!!! האם זה יפתור את הבעיה של כיבוי הרכב בעצירות?..... אני ממתין לרכב מתיקון .........עם כל הזמן שעבר כבר שבועיים היו יכולים כבר להרכיב רכב חדש תודה! ארז -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אולי ניקוי מערכת ההזרקה תפתור את הבעיה??? או שזה משהו אחר??? תודה -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום, ברכב החלפתי כבר כ"כ דברים והבעיה לא נפתרה כלל: הולחף מנוע צעדים, טיפול 10,000 כולל שמן, מסנן שמן, מסנן אוויר ומסנן דלק וגם עשיתי טיימינג. מה בכל זאת יכולה להיות הבעיה שגורמת לו לנפילת טורים בעצירה ואז הטורים מתייצבים במהירות והרכב רוצה להכבה או שהם נופלים והרכב כבה. בבוקר היום בנסיעה של 2 ק"מ סה"כ הרכב נכבה לי 3 פעמים בעצירות!!! תודה ארז -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
החלפתי כבר מנוע צעדים שעלה לי 800 ש"ח כולל העבודה! איך אפשר לדעת בוודאות האם הבעיה פה היא חיישן חמצן ולא להתחיל להתרברב סתם ולהוציא הרבה כסף??!! תודהה נ.ב. בתיבת ההילוכים שלי יש את האות P .....זה אוטומט ולא חצי אוטומט!! -
שלום, אני מעוניין לחבר מסך קטן לחלק הקדמי של הרכב ובחלק האחורי מצלמת חניה. שניהם צריכים 12V מתח. מהיכן ניתן לקבל מתח כזה בחלק הקדמי של הרכב ומהיכן ניתן לקבל בחלק האחורי?? תודה רבה ארז
-
שלום, מישהו יודע היכן ניתן למצא פנל של תיבת הילוכים אוטומטית לפורד פיאסטה שנת 98, מנוע 1250??? פשוט נשרפה לי הנורה והייתי אצל חשמלאי ואמר שהדביקו את הנורה לפלסטיק ואם הוא ינסה להוצא הבית ישבר כי זה דבוק חזק! אזז אני רוצה להחליף את הפנל הפלסטיק של תיבת ההילוכים, אפילו משהו משומש גם יכול לעזור!!! תודה ארז
-
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבעיה ברכב שגורמת לו להכבה היא כזאת: בעצירה יש נפילת טורים והם עולים ואז הרכב או עומד להכבה או שכבה.....תלוי במהירות שנוסעים! זה רכב אוטומט שהולף לו מנוע צעדים, בדקו לי שאין ניקוב באחד הצינורות ברכב ועשיתי גם טיפול 10,000 ואני עכשיו באמת שלא יודע מה לעשות! האם בבדיקה ממוחשבת יראו מה הבעיה ברכב??!! מישהו יכול לעזור לי מה הכיוון לבעיה? תודה ארז -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא, אין ברכב קלאצ' כן, זה מוסך מורשה http://josto.dpages.co.il/ -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ניתקתי את המינוס במצבר חיכיתי קצת ואח"כ הנעתי על N בלי לגעת בכלום וזה לא עזר כלל הרכב עדיין נכבה בעצירות. גם בהעברת הילוכים אוטומט מ- R ל - N או ל - D הטורים משחקים יורדים (נופלים ועולים). ובעצירות נגיד שנוסעים על 70 ועוצרים הטורים יורדים מהר ואז הרכב נכבה ולפעמים רוצה להכבות ....... בבקשה תעזרו לי איזה מבאססס זה אלוהים!!! תודה -
שלום, עקב בעיה של רכב נכבה בעצירות ולפעמים רוצה להכבות בפורד פיאסטה שנת 98 אוטומט מנוע 1250 סמ"ק הזרקה, הומלץ לי להחליף מנוע צעדים! החלפתי חדש במוסך המורשה של פורד - מאזדה וזה הורכב שם. זה לא פתר כלל את הבעיה ונשארתי תקוע עם אותה בעיה שמתי לב שבעצירה הטורים יורדים מהר ואז הרכב רועד כזה ורוצה להכבות ויש מצבים בעצירה שנכבה. מה הבעיה לדעתכם?? מה הכיוון בבקשה?
-
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מאוכזב מאוד מרכישת מנוע צעדים לפיאסטה שנת 98. רכשתי אותו במוסך המרכזי של פורד- מאזדה והם הרכיבו לי אותו ולמרות זאת הרכב נכבה לפעמים בעצירה ורוב הפעמים רוצה להכבות.....נפילת טורים. מה יכולה להיות הבעיה?? תוודה ארז -
פורד פיאסטה 98 - טורים לא יציבים [כ"ע]
erez2010 פרסם הודעה בנושא של erez2010 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום, הייתי במוסך המרכזי של פורד-מאזדה אמרו לי שאם אכן יש בעיה במנוע צעדים זה לא יראה בבדיקה ממוחשבת. לכן קניתי משם מנוע צעדים ואני מקווה מאוד שזה יעזור. כדאי להרכיב אותו לבד או במוסך?? זה לא נראה מסובך כלל להרכיב אותו! תודה
