Jump to content

erez2010

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez2010

  1. ידוע לך מה העלות של החלפה רצועה כזו??? והיכן ניתן לעשות זאת באיזור המרכז בארץ?? תודה
  2. זה לא שאני לוחץ על הברס והטורים מטפסים!!!! לא הבנת אותי אולי. הבעיה היא שאני נוהג ברכב מגיע לרמזור עוצר וכמעט כל פעם הרכב רוצה להתכבה ולפעמים נכבה ושמתי לב שהטורים גבוהים ואני לוחץ ברקס אז זה קורה ואם אני נוהג על 20 ועוצר אז זה לא יקרה. תודה רבה ארז
  3. שלום , איך אני יכול לדעת האם בפיאסטה שנת 98 יש רצועת טיימינג מגומי רגילה או מברזל ???!?! מישהו יכול לעזור לי בבקשה! תודה רבה
  4. שלום, יש לי פורד פיאסטה שנת 98 אוטומט. שמתי לב שישנה בעיה מסויימת שאני מעביר הילוך ממצב אחד למצב אחר נראה שהטורים ברכב משתוללים. ובעיה נוספת אולי קשורה לזה שאני עוצר ברקס אז הרכב נראה שהוא רוצה להתכבה....כנראה ירידה בטורים, וקרה לי כמה פעמים שהוא נכבה! הטורים אצלי ברכב נמצאים כמעט על הספרה 1 במצב של עצירה מוחלטת! האם הבעיה פה באמת בטורים או אולי טיפול 10,000 יפתור את הבעיה? אשמח לקבל כיווון מה הבעיה יכולה להיות??? נ.ב. ברכב אין לי קרבוקטור......זה הזרקה! תודה רבה ארז
  5. אין ברכב שלי קרבורטור זה הזרקה......שנת 98 !!! אז אולי זה משהו שקשור לטורים (מנוע קטן של טורים) יש דבר כזה???? תודה ארז
  6. שלום, מהיכן ניתן לרכוש נורה שתתאים לגיר אוטומט של פורד פיאסטה 98........??? כי האותיות של הגיר לא דולקות לי D,R,N
  7. erez2010

    שכפול שלט אזעקה לרכב

    מהמרכז........אור יהודה, קרוב ליהוד ות"א
  8. מאיפה ניתן לרכוש במחיר זול כיסויים למושבי הרכב??? תודה ארז
  9. שלום, איפה ניתן לשכפל שלט של אזעקה של רכב??? מישהו מכיר מקום זול וטוב?? תודה
  10. שלום, יש לי פורד פיאסטה שנת 98 אוטומט. שמתי לב שישנה בעיה מסויימת שאני מעביר הילוך ממצב אחד למצב אחר נראה שהטורים ברכב משתוללים. ובעיה נוספת אולי קשורה לזה שאני עוצר ברקס אז הרכב נראה שהוא רוצה להתכבה....כנראה ירידה בטורים, וקרה לי כמה פעמים שהוא נכבה! הטורים אצלי ברכב נמצאים כמעט על הספרה 1 במצב של עצירה מוחלטת! האם הבעיה פה באמת בטורים או אולי טיפול 10,000 יפתור את הבעיה? אשמח לקבל כיווון מה הבעיה יכולה להיות??? תודה רבה ארז
  11. שלום, קניתי רכב פורד פיאסטה שנת 1998. שמתי לב שבגיר האוטומט בלילה לא רואים את האותיות D,R,P וכו'.......... האם יש נורה שצריך להחליף או שזה פיוז?.......האם זה מסובך לעשות זאת לבד או אפשרי?..... מה לדעתכם הבעיה???!? תודה רבה ארז
×
×
  • תוכן חדש...