שלום לכולם, היום התכוונתי להחליף נורות חניה אצלי ברכב.
להפתעתי גיליתי שבפנס ימין הבית נורה הוחלף בתור "קומבינה" כלשהי, והמנורה היא נורה רגילה.
אני רוצה להחליף נורה וזקוק לבית מנורה סטנדרטי (שמתאים ללדים הכחולים/אדומים/ירוקים) שכולם שמים.
איזור נס ציונה-רחובות-ראשון לציון.
תודה רבה !
שלום לכולם וקודם כל שבוע טוב!
ביום חמישי האחרון הנעתי את האוטו ושמעתי רעש מאוד מוזר.
כאילו הרכיבו לי פילטר פתוח מאוד זול שרק עושה רעש ותו לא.
רציתי לדעת מה כדאי לי לבדוק?
תודה לכולם.
במהירות של 90-ומעלה ישנם רעידות בנסיעה
הרעידות גם מורגשות לדוגמא שעולים למחלף או משהו בסגנון במהירות של 80 וההגה קצת פונה.
עשיתי מספר פעמים איזון גלגלים בפנצ'ריה ועדיין לא עוזר. (אני חייב לציין שבאותה פנצ'ריה וכל פעם כאילו חיפפו)
רציתי לדעת מה אתם חכמי הפורום יכולים להמליץ לי ?
תראה, אם אתה אוהב את האוטו ולא רוצה לרדת בשנה/באיכות לפי דעתך, הייתי נשאר עם הרכב
אבל, בתקציב שתמכור בעזרת השם תוכל להביא גם רכב שנת 2000-2003 במצב מצויין ושמור,
אם תקפיד לחפש לאט לאט ולא למהר עם הקניה.
בהצלחה .
תודה רבה לך !
מה כולל פרוייקט להחזיר את הסוסים שברחו? מה החלקים,עבודה? אני אשמח להסבר מפורט
זה מאוד מסקרן אותי .
את הסופר לנסר שיווקו עד 97 .
שוב תודה .