Jump to content

micha201

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי micha201

  1. צביקה תודה על ההיענות. החלפתי את השמן בגלל שהכנסתי את הרכב לטיפול שיגרתי נאמר לי שהשמן גיר שלי "שרוף" והומלץ לי להחליף אותו וכך עשיתי.. וכן קיים מדיד שמן. שפניתי למוסך הם לא יכלו להסביר לי למה זה קורה, ואמרו שהמפלס בסדר גמור אך שנכנסתי למוסך אחר אמרו שחסר שמן אז אני לא ידעתי למי לאמין. במדיד שלי רשום cold וhot איפה אמור לעמוד המפלס בזמן ההנעה? ומה זה אומר שהוא מגיע לhot אחרי נסיעה קצרה? תודה לך וסליחה על הטרדה מיכאל
  2. יש לי את אותה הבעיה יוצא לי שמן מהנשם ביורוסויט 98 וכל שבוע אני צריך להוסיף קצת בגלל שהמפלס יורד. אם כבר עליתה על הבעיה בבקשה תשתף אותי
  3. בזמן האחרון יש לי יציאת שמן גיר מהנשם בהתחלה חשבתע שבטיפול מילו לי יותר מידי חזרתי למוסך והם הוציאו לי את העודפים. אך הבעיה לא נפטרה וכבר חודש שיש לי נזילות שמן מהנשם. מישהו יכול להגיד לי מה לעשות כי אני כבר משתגע כי אני שזה ממש לא טוב לגיר. תודה מראש. מיכאל
  4. שלום לך.... במקרה יש לי את אותה בעיה בדיוק!!! של נזילת שמן מהנשם. היום חזרתי ממוסך לגירים אוטו' ומה שהם אמרו לי זה כנראה השמן מתחמם ועולה למעלה. והציא לי לשים מין רדיאטור קטן בנוסף לזה שקיים עלות היא כ-400ש"ח. אני לא ממהר להסכים איתו.... דרך אגב יש לי יורוסוויפט 1998 אשמח לשמוע אם את כבר סידרת את הבעיה אם כן אז איך?
×
×
  • תוכן חדש...