צביקה תודה על ההיענות.
החלפתי את השמן בגלל שהכנסתי את הרכב לטיפול שיגרתי נאמר לי שהשמן גיר שלי "שרוף" והומלץ לי להחליף אותו וכך עשיתי..
וכן קיים מדיד שמן. שפניתי למוסך הם לא יכלו להסביר לי למה זה קורה, ואמרו שהמפלס בסדר גמור אך שנכנסתי למוסך אחר
אמרו שחסר שמן אז אני לא ידעתי למי לאמין.
במדיד שלי רשום cold וhot איפה אמור לעמוד המפלס בזמן ההנעה? ומה זה אומר שהוא מגיע לhot אחרי נסיעה קצרה?
תודה לך וסליחה על הטרדה
מיכאל