Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. מקפיץ..... =]
  2. עדכון מכירה: HAT L1PRO - 800 HAT L3-600 JBL GTI12MK2-800 שנה אזרחית טובה לכולם =]
  3. חשבתי על זה, אני מפחד שהריח ידבק לפנים הרכב ולא יצא, לכן רציתי להתייעץ לבדוק אם יש רעיונות נוספים.
  4. שלום לכולם, קיבלתי רכב מהורי החברה לפני מספר חודשים, ויש בו משהו שמחרפן אותי ואותה. הרכב הוא סובארו אימפרזה 2006 1.6 והבעיה היא שכל פעם שאנו חוגרים את חגורות הבטיחות ברכב הן שורקות או חורקות וזה גורם לחברה צמרמורות למשך דקות ארוכות אחר כך. האם מישהו נתקל בתופעה והאם ניתן לטפל בזה?
  5. UPUPUP
  6. חג חנוכה שמח אנשים =]
  7. upupup סופש נפלא לכולם =] 053 333 0535
  8. מידים+טוויטרים ב 1200. שבוע טוב.
  9. אשמח לקבל הצעות לבניות לרכב, גם לדלתות וגם לקורות. 053 333 0535
  10. עדיין רלוונטי.
  11. עדיין רלוונטי.
  12. מי שמחפש לקנות מידים וטוויטרים יש לי גם טוויטרים HAT L1PRO במצב חדש. הטוויטרים יימכרו רק עם המידים כסט במחיר מיוחד. פרטים בה"פ או טלפון 057 333 0535 יום טוב והמשך שבוע נפלא.
  13. אשמח לקבל הצעות לבניות לרכב, גם לדלתות וגם לקורות.
  14. שלום לכולם, ברשותי הרכב הנל ואני צריך לקנות לו נוזל קירור. אשמח לקבל המלצות על נוזלים שטובים לסוג הרכב. בנוסף לפעמים כאשר אני נוסע אני שומע רעשים כאילו יש מים לכודים ברכב. קראתי פה על מכוניות אחרות שזה קרה בהן וההמלצות היו לנקז משהו שלמען האמת לא כ"כ הבנתי מה זה ולא מצאתי את זה ברכב שלי (השרשור המדובר היה על טויוטה כל שהיא) שיהיה המשך ערב נעים ושקט לכולם.
  15. מקפיץ.... 057-333-05-35 קובי. יום טוב לכולם!
  16. עדיין מחפש....
  17. הקפצה. שיהיה יום משובח.
  18. אשחח לקבל הצעות, שיהיה שבוע נפלא לכולם.
  19. אני מפרסם למכירה: 1. סאב JBL GTI12MK2 - סאב בעל 2 סלילים של 6 אום, התנגדות סופית 3 או 12 אום, 700RMS, מתאים ל SPL ו- SQ. 2. מידים של HAT דגם L3 - מידים מעולים ומפורטים, התגדות 4 אום. מחירים: 1. 800 2. 600 שיהיה יום מוצלח במיוחד
  20. עדיין רלוונטי
  21. שלום לכולם, אני מחפש לקנות בניות לדלתות קידמיות לסובארו אימפרזה NEW AGR שנת 2006. הבנייות אמורות להכיל SCAN SPEAK REVELATOR 7 אינטש, בניות ל L6 או רמקולים 6.5 אולי יתאימו גם כן. כמו כן אני מחפש קורות עם בניה ל-2 אלמנטים לאותו הרכב, הרכיבים שאני רוצה להתקין בקורות הם: HAT L3 + HAT L1 PRO. אני מוכן להחליף את הדיפונים שלי + תוספת תשלום מצידי במידה והבניות יתאימו לאלמנטים. נא ליצור קשר בהודעה פרטית או במספר: 057 333 0535 תודה ויום טוב, קובי.
  22. שלום לכולם, אני מתנצל מראש על ההתעלקות על השרשור אך יש לי רכב זהה עם בעיה דומה. היא התחילה לפני כחודש בערך ואז הרכב ביקר במוסך והוחלף טרמוסטט - הבעיה נפתרה לזמן מה וחזרה, בסוף השבוע האחרון הבעיה החמירה מאד: החום עולה ויורד בצורה קיצונית, ללא קשר לתנאי הדרך או מצב המנוע - לפעמים במהלך ירידה החום עולה, לפעמים במהלך עליה החום יורד, לרוב תוך כדי נסיעה על 90 הוא עולה, לפעמים יורד חזרה, לפעמים שילוב לניוטרל מוריד אותו ולפעמים אני פשוט חייב לדומם מנוע. מבדיקה שערכתי כשמחוג החום היה קרוב מאד לחלקו העליון - פתחתי מכסה מנוע ולא נראו סימנים של חום גבוהה, בנוסף עבדו 2 המאווררים של הרדיאטור והכל נראה תקין, כיביתי את הרכב למשך כמה דקות הנעתי שוב ואפשר היה לנסוע. עוד חשוב לציין - אני בודק מים מספר פעמים בשבוע, המים תקינים לחלוטין - גם בצבעם (כלומר ללא שאריות שמן וכו) הרכב יילקח למוסך בקרוב בכל מקרה, כי יש דברים שלא משחקים איתם. השאלה היא אם יש לכם רעיון, מה יכול לגרום לתופעה? לפותח השרשור - אצלך, לפני התקלה, במהלך נסיעה החום היה קבוע או שהיה משחק? כי מאז שהרכב אצלי הוא משחק לי בין שליש לכמעט עד האדום.
  23. אני מנסה לתכנן סט-אפ במסגרת אילוצים שיש לי. יש לי אופציה להרכיב את הסט הנ"ל שיוגבר ע"י מגבר 4 ערוצים של AUDIO CONTROL בהספק 50 RMS לערוץ. אני יודע שההגברה בשביל הוופר של הפוקל היא מינימלית - שדרוג הגברה של במה קידמית מתוכנן בעתיד. השאלות שלי: 1. האם האלמנטים הנל ישתלבו טוב יחד? 2. האם מישהו ניסה שילוב כזה? 3. לדעת מי שמכיר והתנסה באלמנטים בעבר, האם השילוב יהיה מוצלח?
×
×
  • תוכן חדש...