Jump to content

IliaD

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי IliaD

  1. שלום רב, לאחר ביצוע טיפול 10000 ( לא בטוח שזה הסיבה) שמתי לב ש: לפעמים לחיצה על הדוושת גז לא מעלה מהירות וגם לא את הטורים ( מהירות בערך 80 קמ"ש / טורים עד 2000 סל"ד ) אחרי כמה ק"מ התופעה נעלמת והכל חוזר לקדמותו. כמו כן בעבר בזמן עצירה בעליה האוטו עמד במקום ועכשיו הוא מדרדר לאחור( באותם עליות) . רוב הנסיעות שלי הם באותם קטעי כביש ושינוי התנהגות של מנוע מורגש מאוד. אשמח לקבל טיפים תודה מראש, איליה
  2. שלום לכולם, שמי איליה , אני מיקנעם ,בן 30 נוהג על אפלהוז שנת 97 אחלה פורום
×
×
  • תוכן חדש...