שלום רב,
לאחר ביצוע טיפול 10000 ( לא בטוח שזה הסיבה) שמתי לב ש:
לפעמים לחיצה על הדוושת גז לא מעלה מהירות וגם לא את הטורים ( מהירות בערך 80 קמ"ש / טורים עד 2000 סל"ד )
אחרי כמה ק"מ התופעה נעלמת והכל חוזר לקדמותו.
כמו כן בעבר בזמן עצירה בעליה האוטו עמד במקום ועכשיו הוא מדרדר לאחור( באותם עליות) .
רוב הנסיעות שלי הם באותם קטעי כביש ושינוי התנהגות של מנוע מורגש מאוד.
אשמח לקבל טיפים
תודה מראש,
איליה