Jump to content

NewDriverPro

  • הודעות

    88
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי NewDriverPro

  1. בטח התכוון לזה מגבר 4 ערוצים ומונו PRESENCE R-600.1 PRESENCE R-604
  2. Phoenix Gold XENON 200.4 Output Power 4x 200 W RMS (20 Hz to 20 kHz) @ 4 Ohm 4x 400 W RMS (20 Hz to 20 kHz) @ 2 Ohm ותעיף את הסאב הזה במחיר שלו תוכל להביא משהו הרבה יותר איכותי ומדוייק
  3. אכן 2 זוגות קומפ' (הציור הוא רק דוגמא בשביל להבין איך בנויה המערכת) אוקיי אז כמו שאני מבין עדיף 4 גייג' יחיד במידה ואשים מפצל + לשני המגברים מהמפצל אוציא זוג 8 גייג' נכון? ולגבי ערך הפיוז יכול להיות קשור התרשים הנ"ל? לפי מה ממירים ft. למטר ROMEK אני מודה לך מאוד על העזרה
  4. אם הבנתי נכון ככה אמורה להיות מחוברת כל המערכת ציור שלי
  5. שאלה נוספת לגבי חיווט ופיוזים אצלי ברכב הולכים לשבת זוג מגברים אחד מונו 500rms Class A/B ואחד 4 ערוצים Class A/B 1000rms השאלה שלי היא האם להעביר + של 4G ולפצל לשני המגברים או שלהעביר זוג + של 8G ועוד שאלה במונו יש זוג פיוזים של 30A סה"כ 60A וב4 ערוץ יש פיוז בודד של 100A במידה ויהיה כבל + יחיד כמה אמפר פיוז אצטרך לשים המגברים המדוברים הם Rockford PRIME R500.1 MB Quart DSC 4.125 ושאלה לגבי קבל אם במידה ונשרף הפיוז הקבל יכול להשרף גם? תודה לכולם ולילה טוב
  6. נראים ככה? אם כן אלו Rainbow Vanadium W165 phase Plug
  7. החיווט הוא Rockford Fosgate RFK4I אז אני מאמין שיספיק תודה רבה לך עזרת לי מאוד
  8. אם אתה מתכנן להביא מגבר במטרה להגביר אותם בעתיד אז אלה ממש לא הכיוון שלך. בכל אופן הכי איכותי פה הוא ה MB QUART ואם אתה מחפש עוצמה אז ROCKFORD
  9. תודה רבה לך עזרת לי מאוד אם אפשר שאלה אחרונה בשביל להעביר 1000RMS כמה GAUGE כבל אני יצטרך, 4 יספיק? הסטאפ הוא מגבר מונו 500RMS מחובר לסאב 500RMS ומגבר 4 ערוצים 110RMS שמסופקים לדוטק תודה רבה על העזרה
  10. אני מודה לך מאוד על התשובה אז אם אני הבנתי נכון אתה מחבר את הקרוס למגבר ולקרוס אתה מחבר את המיד והטוויטר ככה יוצא שכל קרוס מקבל יציאה 1 מהמגבר קדמי שמאלי וימני על זוג ערוצים \ ואחורי שמאלי וימני על זוג נוסף אני צודק?
  11. שלום לכולם אז ככה.. רציתי להבין איך מגבירים קומפוננט עם מגבר דרך קרוסאובר? במידה ויש לי קומפוננט מקדימה וקומפוננט מאחורה ומגבר 4 ערוצים בקומפ' הקידמי יש זוג טוויטרים וזוג מידים וכך גם מאחור איך מחברים את שמונת הרכיבים למגבר 4 ערוצים? (אם אפשר הסבר עם קרוס וללא קרוס) אפשרי לחבר זוג טוויטרים ליציאה אחת? תודה לכולם ויום טוב.
  12. בראש זה דווקא נראה אפשרי גישור 1\2 3\4 ואת שני ערוצים אלו לגשר שוב האם גם במציאות המצב הוא כך? תודה לכולם וערב טוב
  13. שלום לכולם ראיתי ביד 2 מודעה שאני קצת בספק לגבי אמינותה האם אפשרי שמנוע 1.9 טורבו דיזל של איביזה יגדוש 2.2 באר ויגיע ל220 כ"ס להלן המודעה ועוד שאלה עם כמה כוחות סוס מגיעה האיביזה טורבו 1.8 mk3 וכמה היא גודשת במקור ואיזה מנוע יש לה VW\AUDI תודה לכולם
  14. שלום לכולם אני חדש פה אני מחפש אוטו שיתאים לצרכים שלי (פוזה/כוח/נוחות) עד כמה שניתן בתקציב הנ"ל עד 25,000 ש"ח (יש בצד עוד כ 10,000 ש"ח לתוספות כאלה ואחרות ומערכת קומפלט [דיסק.קומפ'.מגברים.סאב]) חשבתי על כמה דגמים (לפי ההעדפה) 1. הונדה האצ'בק 92-95 2. פיג'ו 106 97+ 3. פיג'ו 206 4. אופל טיגרה 5. רנו מגאן קופה אתם מוזמנים ורצוי לתת דעה על כל רכב אחר אני בעיקרון חייל לפני שיחרור אז אני רוצה אוטו שאני יוכל להנות ממנו כמה שאפשר (עם החברה) ולא יעשה בושות תודה רבה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...