שלום לכולם אני חדש פה
אני מחפש אוטו שיתאים לצרכים שלי (פוזה/כוח/נוחות) עד כמה שניתן בתקציב הנ"ל עד 25,000 ש"ח
(יש בצד עוד כ 10,000 ש"ח לתוספות כאלה ואחרות ומערכת קומפלט [דיסק.קומפ'.מגברים.סאב])
חשבתי על כמה דגמים (לפי ההעדפה)
1. הונדה האצ'בק 92-95
2. פיג'ו 106 97+
3. פיג'ו 206
4. אופל טיגרה
5. רנו מגאן קופה
אתם מוזמנים ורצוי לתת דעה על כל רכב אחר
אני בעיקרון חייל לפני שיחרור
אז אני רוצה אוטו שאני יוכל להנות ממנו
כמה שאפשר (עם החברה) ולא יעשה בושות
תודה רבה לכולם