Jump to content

yazkooo

  • הודעות

    121
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yazkooo

  1. היי אני עשיתי פעם בדיקה לרכב שידידה רצתה לקנות מסוחר אני לא זוכר את שמו של המכון זה נמצא בכיוון לצומת וולקן בצד שמאל מאחורי רנו ניסן עשו בדיקה טובה מאוד לרכב, כמעט שנפלנו בפח הרכב היה נירא ממש טוב חיצוני ופנימי המוכר אמר שזה יד ראשונה ואין מה לבדוק ושחבל על הכסף היה לי קצת חשוד שסוזוקי בלנו שנת 98 ללא קילופי צבע כמו באחרים שראינו ובאמת אחרי הבדיקה הבודק הסביר כל דבר שלמעשה הרכב עבר תאונה רצינית ויש סימנים לתיקון בגג מכסה מנועה הוחלף כולל תא מטען וכנפיים בקיצור אחרי שעה של ויכוחים הוחזר הכסף על ידי סוכן המכירות של אותו מגרש. עוד מקרה שאכלתי אותה רכב שקניתי ממגרש בעפולה טויוטה קורולה 95 בבדיקה המחשב הראה שהמנועה גמור סוחר התעקש לנסות שוב בפעם השלישית זה עבר לא היה לי כל כך ניסיון עם רכבים ואכלתי אותה עם רכב עם שם גדול ומנוע דפוק מניסיון שלי אחר עשר רכבים בארך ועוד כמה רכבים שעזרתי לחברים אין כמו לקנות מפרטי יד ראשונה קצת יותר יקר אבל הרבה יותר בטוח אופציה נוספת לקנות מסוכנות רכב יד ראשונה יש מצב למצוא רכב של נכה במצב חדש.
  2. אני מעדיף ידנית יותר חסכוני בדלק. בקשר לקליאו שמעתי שהרכב אוהב להיכנס למוסך למרות שהוא נוח מאוד קשה למצוא במצב טוב. הג'אסטי שנתון גבוה את הסוויפט אני פשוט לא אוהב יחד עם זאת שזה רכב אמין. יש למישהו קצת מידע על פונטו ספייס?.
  3. היי אני חושב לקנות רכב שני היום יש לי מאזדה mpv 1994 ואני צריך רכב שני להגיע לעבודה נסיעה של 19 ק"מ בערך הלוך חזור. אני מחפש רכב חסכוני זול תווך מחיר של 5000-10000 ובלי הרבה כניסות למוסך כמו ה mpv שלי אני מתלבט בין כמה רכבים אשמח לקבל יעוץ 1.רנו טווינגו (אין הרבה מבחר וקצת ישן) אבל חמוד נורא 2. דייטסו סיריון בגלל האמינות אבל מנוע אלף שלוש צילינדרים חושש, כי המנועים האלה לא מחזיק הרבה. 3. סיטרואן סקסו 1.1 או 1.4 לא יודעה מה עם האמינות ואיזה מנועה עדיף? 4. פיאט פונטו ספייס אומרים שהוא חסכוני מאוד וגם זול אני אישית אוהב אותו אני לא יודעה איזה דגמים יש . איזה דגם של פונטו עדיף? תודה.
  4. בגלל שהטסט הולך להגמר מחיר מציעה 4000 ש"ח חייב להמכר
  5. אני לא יודעה בקשר לכנפיים אבל לפי מה שהסביר לי בעל המוסך לא רק שיש שתי סוגים של משאבות יש גם שתי סוגים של מאווררים לדגמים ישנים יותר ולחדשים יותר לפי ההסבר שלו ברכב שלי הותקן בעבר מאוורר חדש שהוא גם כבד ומסיבי יותר ושההבדל החיצוני בין שתי המשאבות הוא בפין שיוצאה מהמשאבה במדידה עם קליבר רואים שיש הבדל של 2 מילימטר שוני פנימי הוא במייסב גדול יותר הפעם הם הרכיבו משאבה עם מייסב יותר מסיבי שיכול לעבוד כמו שצריך עם המאוורר הכבד
  6. תודה היתי אצלו היום זה פעם ראשונה שאני מבקש המלצה פה באתר בקשר למוסך וזה באמת משתלם לחכות לתגובה והמלצה על מוסך טוב במקום לבזבז את הזמן במקום לא מקצועי. ב "אביר הגיר" קיבלתי שירות טוב למרות שלא עשיתי טיפול בגיר כי לא היה צורך אני ממליץ על המוסך הרכב נבדק הגיר נמצא תקין אבי הסביר לי איפה בדיוק הבעיה ושזה לא קשור לגיר.
  7. שלום יש לי כמה שאלות בקשר לגיר ב MPV שלי ידית העברת מצב נסיעה לא עובדת באופן תקין אחרי הנעה אני מעביר ממצב P ל- R האוטו נוסעה רוורס כמו שצריך ממצב R אני מעביר ל N האוטו ממשיך לנסועה רווס עם אני מעביר מ N ל D במצב D הרכב עומד כמו שהוא אמור להיות בניוטרל כדי שהרכב יסעה במצב D אני צריך לרדת ל 2 ואז לעלות חזרה למצב D ידית ההילוכים ממוקמת עליד ההגה העברת הילוכים מלמטה למעלה ( מ 1 עד P ) תקינה יש בעיה בזמן שמעבירים מלמעלה למטה (מ P ל 1) כמו שכתבתי בהתחלה. השאלה שלי העם אפשרי לתקן את זה או שחייבים להחליף את כל הידית ? במוסך בו אני מטפל אמרו לי שצריך לפרק ולבדוק את הבוקסות אין לי כלכך מוסג במה מדובר כמה לדעתכם זה אמור לעלות? אני גם שמתי לב שהרכב מושך הילוך העם זה יכול להיות קשור לבעיה בידית הלוכים ? אני ראיתי פה באתר המלצות על מכון גירים במרכז ספי עם אני לא טועה. אפשר לקבל קצת פרטים מיקום טלפון עם זה מקום טוב אני מוכן לנסועה למרכז . עם יש המלצות למכון גירים באזור עפולה עוד יותר טוב. תודה.
  8. זהו סוף סוף הרכב יצאה מהמוסך הבעיה היתה במשאבה יש שתי סוגים של משאבות דומות מאוד חיצונית בכל זאת אני ממליץ מחום על המוסך חוץ מהטעות עשו עבודה טובה עם הרבה סבלנות הודו בטעות וגם החליפו את הרדיאטור ללא תשלום נוסף ( מוסך עדנאן ברמת ישי )
  9. שלום אני רציתי להחליף במאזדה MPV 1994 את החיישן חמצן אחרי שבדקתי במוסך המחיר אמרו לי 1400 למקורי 800 לא מקורי כולל עבודה ומע"ם חבר בדק ואמר שאפשר להזמין באינטרנט ב200 ש"ח השאלה היא העם יש שוני בין החיישנים במאזדות ? ושאלה שניה איפו הוא יושב באגזוז והעם יש בעיה להחליף או בעצמי? תודה
  10. תודה זיסו. אצלי החליפו כבר שתי משאבות המשאבה הראשונה היתה בידיוק אותו הדבר כמו המשאבה שהיתה מורכבת ברכב והישנה לא עשתה בעיות חוץ מי נזילה אז החלטתי שעם כבר פותחים אז כדי להחליף אחרי שהחדשה נשברה הם לא לקחו סיכון מחשש שיש בעיה עם כל המשאבות והרכיבו משאבה אורגינלית היא היתה קצת וגם במשאבה השניה נשבר המייסב בסל"ד גבוה רוב הסיכוים שזה לא המשאבה השאלה היא העם המאורר יכול לעשות בעיות ? אני יבקש גם להחליף את הציר שמחבר את המאורר
  11. טוב שלום לכולכם השבועה קניתי רכב מאזדה MPV 1994 יד ראשונה הרכב עשה 326000 K עבר את הבדיקה טוב הבודק אמר שיש נזילה ממשאבת מים יום למחורת נכנסתי למוסך ביקשתי שיחליפו משאבת מים + רצועת טיימינג + טיפול 10000 + שמן גיר העבודה נעשתה בצורה טובה הכל חזר למקום עשינו נסיעה עם המוסכניק לבדוק שהכל טוב ולא היתה בעיה הכל היה תקין חוץ מקצת רעש שמגיעה מעזור המכסה פלסטיק של הטיימינג המוסכניק סידר את זה היה פחות רעש ונסעתי הביתה בדרך לחצתי אל הגז עד הסוף ובסל"ד 4500-5000 היה רעש שמעתי מכה עצרתי את הרכב ומה שראיתי היה .... ברכב יש מאורר מכני הוא מחובר עם ציר ישירות למייסב של המשאבת מים והוא מסתובב עלידי בין המשאבה ובין המאורר יש גלגל רצועה אז מה שקרה המייסב במאשבה נשבר כל המאורר זז קדימה פגעה ברדיאטור ושבר את הפלסטיק מסביב אני היתי ממש בשוק כי ראיתי שהחברה עשו עבודה טובה למחורת חזרתי בגרר למוסך החליפו לי רדיאטור ומשאבה חדשה אבל קצת שונה מהקודמת שמעתי את המוסכניק אמר שהחדשה היא מקורית שאלתי אותו עם צריך להחליף את המאורר והוא אמר שלא כי הפלסטיק שלו חזק מאוד ושהוא רק השתפשף בסוף העבודה עוד פעם נסענו לבדוק את הרכב הכל היה טוב נסעתי הביתה ואז עוד פעם זה קרה רק שהפעם עצרתי מייד היתי גם לא רחוק מהמוסך המאורר לא הספיק לפגועה ברדיאטור רק מכה קלה כי הוא גם לא הסתובב כי הגלגל יצאה מהרצועה חוץ מזה הכל אותו דבר המייסב של המשבאה נשבר ומחר יחליפו למשאבה חדשה שאלתי את המוסכניק אולי הבעיה בכל זאת במאוור כי זה מאוור עם קלאצ' שעובד לפי חום מהדק ומשחרר הוא אמר שהוא לא חושב אבל הוא לא יקח יותר סיכון ומחר יחליף גם את המאורר אני בטוח כמעט ב100% שהמאורר היה עקום אולי לא רואים את זה בסל"ד נמוך ומה שקורה בסל"ד גבוה יש יותר ויברציות וזה שובר את המייסב במאשבה הדבר השני שחשבתי זה אולי הציר קצת עקום למרות שהוא לא ארוך ורוב הסיכויים שזה לא הציר ושזה המאוור המאורר שוקל 4 קילו בארך אני היתי שמח לשמועה תגובות שלכם בנושאה תודה אני גם חייב לכתוב שהמוסך הוא סך הכל בסדר בעל המוסך נתן לי רכב אחר בינתיים שאני יגיעה הביתה החליף את הרדיאטור שנפגעה ללא תשלום לא אמר מילה אני המשכתי לטפל ברכב במוסך כי בעל הרכב הקודם טיפל במוסך הזה
  12. יש אפשרות למכור בחלקים מנועה מעולה
  13. אקטואלי
  14. 0528991706
  15. 0528991706
  16. שלום לכולכם סוף סוף נרשמתי שמי מיכאל אני מעפולה בן 28 נשוי +3 רבעי בדרך מנצל את הזמן שאין אף אחד בבית את כל הידעה רכשתי מנסיון עם רכבים שהיו לי והיה לא מאט התחלתי ב 1. דיהו סופר רייסר 1996 אין מלים לא שווה לכתוב 2. אחרי הניסיון קוריאנית אמרו לי רק יפנית אתה צריך מסרתי את הדיהו החלפתי במגרש אל טיוטה קרולה 1995 פעם ראשונה בחיים שנהגתי אל רכב אוטומט התחלתי לאכול סנדוויצ'ים בנהיגה היפנית התחממה והתחממה בסוף נפרדנו 3. בזמן שאשתי אלכה לאספת הורים עשיתי סיבוב בעיר ובספונטניות נכנסתי לסוכנות סוזוקי אחרי שבועה באנו עם אשתי להזמין סוזוקי ליאנה אמרנו די מספיק נקנה רכב חדש." טעות גדולה שעשינו " חשבתי לנהוג ברכב חדש זה בטח שונה 4. בפרק הזמן עד קבלת הרכב החדש לקחתי רכב זול 1989 פיז'ו 205 כך הכרתי את הצרפתית הראשונה שלי כמה נוח שונה ומאוחד נהנתי ממנה רק חודש קבלתי את הליאנה היפנית והבנתי שטעיתי בכל מקרה הרכב שירת שנה וחצי בגלל נמכר בקלות עקב בעיה כספית 5. רכשתי מיצובישי לנסר 1991 אוטומת רכשתי גם ידעה בנושאה ניגשתי למוסך התלוננתי אל תקלה ברכב הסברתי שבזמן נסיעה זה כאילו תקועה בהילוך שלישי ולא עובר לרבעי בנסיעה 90 קמ"ש מד סיבובי מנועה מראה 3000 ויש רעש כאילו מטוס ממריאה המוסכניק צחק ואמר זה נורמלי אין ברכב הילוך רבעי אז התחלתי לתדלק ולתדלק פשוט אלכוהליסט 1 ליטר = 7 קילומטר מכרתי למישהו מאום אל פחם אחרי העברת הבעלות ישבנו ברכב הוא שילם לי, אני היתי בשוק ושתקתי לא האמנתי שמכרתי רכב יד 9 הוא יד 10 ספרתי את הכסף 7K ואז הוא אומר לי " אצלנו אומרים מברוק " חשבתי לעצמי אצלנו אומרים משתתף בצערך 6. המשפחה גדלה רכשנו מחבר רכב 8 מקומות שאני מאוד מתגעגעה מיצובישי L-300 1996 בנזין שירת אותנו שנתיים כל פעם נזכר בנסיעה לאלת המושבים מאחו נפתחים למיטה כך שהילדים יכולים לשכב ולישון בזמן הנסיעה. 7. עקב שינוי בעבודה היה לי צורך ברכב נוסף החלטתי להחליף את המיצובישי ברכב משפחתי 5 מקומות ולקנות אחד נוסף קטנצ'יק לאשתי החלפתי את המיצובישי בניסן סאני רכב מצוין חזק וללא תקלות אך לא נוח 8.בנוסף קניתי רכב לאשתי סיטרואן AX החמודה 9. ואז הגשמתי את החלום של החיים שלי החלפתי את הניסן בלנצ'יה דדרה זהו זה הכל בינתיים בנוסף אני עושק בצילום ובמשפחה שלי
  17. אני מעפולה
  18. אני מעפולה
  19. שלום אני מוכר סיטרואן AX שנת 1992 יד שמנית 270000 ק"מ מנועה 1400 במצב טוב מאוד הטסט נגמר בעוד שבועה הרכב אצלי 10 חודשים החלפתי לו 4 צמגים הרכב שימש כרכב שני במשפחה אשתי נהגה בו רכב טוב כרכב שני או לסטודנטים צעירים מחיר טוב לכל כיס רק 2000 ש"ח גמיש קצת בגלל הטסט
  20. למכירה לנצ'יה דדרה מנועה 1800 ידני שתי חלונות חשמל מזגן עובד דיגיטלי חימום מארות נעילה מרכזית יבואה אישי מאיטליה יד רבעית יד ראשונה היה שגריר איטליה בראשיון כתוב דיפלומטי במצב טוב מאוד לצערי אני חייב למכור אותה עקב זה שהמשפחה גדלה מעונין גם בהחלפה ברכב 8 מקומות זול הרכב עשה 291000 ק"מ הרכב אצלי רק חצי שנה לא עשה בעיות חוץ מבעית חשמל קטנה שתוקנה (בנוסף אני מוכר סיטרואן AX שנת 1992 טסט נגמר עוד שבועה הרכב שימש רכב שני במשפחה )
×
×
  • תוכן חדש...