yazkooo
-
הודעות
121 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yazkooo
-
לחברים שלנו היה את הדגם רכב מעבודה כך שלא שמעתי תלונות מנוע דיזל חסכוני יחסית בהרבה מהבנזין יש קצת מידע בכללי נשמע בסדר. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=358281
-
לפי מה שכתבת יותר מזה אתה לא צריך. זול מסוויפט חסכוני יותר לדעתי יותר טוב מספלש ואלטו. http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=349&FromYear=2012&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&multiSearch=1&SubSubModelID=&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=1&Color=&Info= בסביבות 55k אתה קונה רכב שעבר מהשהו כמו 10 אלף ק״מ נראה לי כעסקה הטובה ביותר.
-
מחירון יד 2 הוא יותר מדוייק מלוי יצחק. ביד 2 אם פירסמת רכב ואתה רוצה למחוק את המודעה אוטומטית אתה מגיע לדף שבו נשאלת השאלה באיזה מחיר נמכר הרכב. לכן יש במחירון של יד 2 רכבים שווים יותר מלוי יצחק ויש כאלה ששווים פחות. לוי יצחק לא מסתמך על כלום חוץ מי אולי כמות העברות בעלות לדגם היום כמעט ואף אחד לא בודק בלוי יצחק חוץ מסוכני ביטוח. כל בעל רכב יודע בדיוק כמה שווה הרכב שלו מי שמבקש פחות רוב הסיכויים שרכב גם שווה פחות.
-
דבר נוסף שאת יכולה לבדוק זה רכב יד ראשונה מסוכנות יש הרבה אנשים שמחליפים באופן קבוע כל שנתיים שלוש באותה סוכנות כך את יכולה למצוא רכב שהוא בן שנתיים עם איזה 15 אלף ק"מ במחיר טוב.
-
פולו tsi 1.2 מומלץ מאוד. אני ב 2004 קניתי רכב מתצוגה סוזוקי ליאנה בהמנחה של 17k בסוכנות עפולה אצל ברו ממליץ לבדוק טלפונית בעוד סוכנויות לפעמים יש הפתעות.
-
תראה את הסרטון ותחשוב אם מיני ואן מתאים כדאי להושיב ילדים בשורה השלישית ??? מיני ואן מתאים למשפחה בת חמש נפשות שצריכה תא מתאן גדול לעגלה ומידי פעם מקסימום לקחת חבר של הילדים במושב הנוסף. ממליץ לבדוק ואן אמיתי בתקציב קטן רכשתי מיצובישי l-400 ספייס גיר בתקציב שלך הייתי בוחר בסאניינג כמו שהחברה פה ממליצים לך לחבר טוב יש את הרכב אני לא יודע איך מבחינת אמינות אבל נוחות ובתיחות הוא מעולה. בהצלחה. דבר נוסף שהיה לי חשוב מיזוג גם מאחור והטיוטה יש מיזוג רק מקדימה תחשוב להושיב ילד בשורה השלישית ללא מיזוג מאחור ביום חם תאמין לי זה לא כזה נעים.
-
הפונטו המלצה באמת טובה, בנוסף יש את המאזדה דמיו דייטסו סיריון מנוע 1.3. הדמיו פחות חסכוני אבל אמין מאוד וגם מרווח מאוד יחסית לרכב קטן. הסיריון המלצה רק על מנוע 1.3 ואם כבר ללכת על פונטו הפונטו יכול להיות רכב מצויין נוח התנהגות כביש טובה חסכוני בדלק . הדגש ברכב איטלקי הוא בטיפול טוב, לכן צריך למצוא אחת ממש שמור ומטופל טוב במורשה.
-
שתי כריות אוויר ו abs
-
אני זוכר שלפני איזה שש שנים כשפירסטון עוד עלה בסביבות ה 60 ש״ח הבאתי את הנוזל למוסך שבו טיפלתי וביקשתי שבטיפול יחליפו לי את הנוזל לפירסטון. אני לא זוכר למה ביקשתי בטח נורא אהבתי את הירוק הזוהר בקיצור בעל המוסך אמר שהוא לא ממליץ על הנוזל. סיפר שבעבר סיפקו לו רק את הנוזל פירסטון ואחרי כמה חודשים של שימוש היו כמה רכבים שהגיעו עם טרמוסטט תפוס וכתוצא מכך התחממות יתר. אני בטוח שיש רכבים שהנוזל לא מזיק כי כל דגם עובד גם בטמפרטורה שונה וזה גם משפיע על הנוזל. בכל מיקרה אני למדתי שאם כתוב אז יש לקח סיבה.
-
זה כמו ששואלים אישה איזה רכב את אוהב? והיא עונה "אדום" זה שהרבה מוכרים לא אומר כלום חוץ מזה שיש מבחר גדול יותר. לפי מה אתה יודע שזה בול בשבלך? לפי צורה צבע ? כי עם כן כך לא בוחרים רכב. לא משנה מה תבחר בשנים האלו חשוב מצב הרכב וגם לבדוק איזה מחלות יש בדגמים מסויימים.
-
חסכוני אך חזק, לא גדול, אוטומטי ויחסית חדש - עד 50,000 ש"ח. הכותרת נערכה
yazkooo פרסם הודעה בנושא של assafy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סוזוקי ספלאש או סוויפט הסוויפט ממומלץ במאוחד. -
סוזוקי - סוויפט 1,500 2010 72,000 ₪ יד 1 אוטומט הוד השרון והסביבה 22000 ק״מ http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=34c4cb941167fc61a56a41cb058b9402e26 טלפון 1: 09-7448000 איש קשר: מיכל זאת רק דוגמא אחת לדעתי רכב מעולה לאמא שלי יש כזה 2010 עדיפות לדגמים הראשונים עם מנוע 1500. בהצלחה
-
הבדלים בין נוזל קירור יועדי למים רגילים במערכת קירור
yazkooo פרסם הודעה בנושא של ranemil25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מתוך ניסיון שהיה לי מיצובישי L-300 בעלים לפני השתמש רק במיפ רגילים אצלי אלך ראש מנוע לא בגלל חימום ולא סדק. בגלל שנאכל. בנוסף צינורות שאלכו בעקבות ריקבון. רדיאטור פנימי מתחת לפנל נסתם ונזל נאלצו לבטל בגלל שקשה ךהחליף וזאת אומרת אין חימום ברכב בחורב הכל מלא עדים בחלון. לא כדאי ךחסוך במים בכלל כל צה שקשור בטפול ברכב מניסיון מים מסוג prestone לא איכותים המוסך אומר שפסיק להישתמש בסוג זה כי היה לו כמה מקרים שטרמוסטת נתפס ולא נפתח במספר רכבים שטיפלו במוסך. היום במידה ולא מוצאים בחנות אז ניתן להזמין מאיזה אתר כמעט כל דבר שמן מים.. -
קשה מאוד למצוא קולט שמורה אני גם לא חושב שהרכב חסכוני בדלק ידוע שמיצובישי אוטומט זולל דלק והגיר לא אמין.
-
פיאט פונטו ספייס בעיה בסוויץ או אמבולייזר ?
yazkooo פרסם הודעה בנושא של yazkooo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב אז זה בסוף לא הסוויץ הבעיה כנירא באמובולייזר אין לי עדיין את המפתח השני. אני צריך יעןץ איפה אפשר לטפל בבעיה? ללכת למוסך של פיאט או לפנות לחשמלאי? שאלה נוספת האם שכפול מפתח יעזור? או לחילופין אפשרי לבטל את האמיבולזר בכלל? תודה מראש. -
לא הייתי אולך על סיאט בשנים האלו. גם לא על ה 306 מה אתה מחפש ידני או אוטומט? זה תקציב בעייתי גבולי מאוד תחפש בסבלנות לא צריך למהר לקנות רכב אתה יכול גם תוך שעה, השאלה מה קניתה. אני היה לי תקציב דומה פחות או יותר בעצם יותר השבוע קניתי פיאט פונטו ספייס 2005 יד ראשונה רכב מעולה שמור שטופל בפיאט ב 19 k אני מאמין שב 15 תוכל למצוא משהו שמור יחסית יש לפעמים מציאות. תחפש יד ראשונה זה גורם מאוד משמעותי ברכישת רכב במאוחד בתקציב גבולי יחסית. אני פשוט ישבתי ימים כשהאתר יד 2 דולק אצלי בבית בעבודה כדאי לא לפספס. בהצלחה ותזכור לפני קניה תשאל פה יש פה הרבה חברה עם ניסיון לי זה עזר מאוד בהצלחה.
-
אין צורך להגיב הסתדרנו בעזרת החיפוש בפורום.
-
הרכב לא נוח במאוחד מחוץ לעיר מצטרף לחברה פה פיאט עדיף. עד לא מזמן הייתי בדעה אחרת ואתמול רכשתי אחת כזאת 2005 יד ראשונה. רכב מעולה. אם תחליט ללכת על פיאט תחפש בפורום תמצא הרבה דגשים לפני קניה.
-
מיצובישי סופר לאנסר זקנה וטובה או פיאט פונטו ספייס בגיל ההתבגרות
yazkooo פרסם הודעה בנושא של orelkadosh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כמה עשה המיצובושי ? איזו יד ? בעקרון אם הוא ממש שמור הרכב יכול לשרת אותך עוד כמה שנים תקח בחשבון שהמיצובושי אוטומט אוכל דלק לא מעט. בנוסף תבדוק אם החבר התקין לו קולר לגיר. אתה גם יכול למצא ספייס בסביבה שלך ולעשות סיבוב לראות אם היא בכלל מתאימה לך להרגיש את הנסיעה... למצוא ספייס שהיה מטופל טוב צריך סבלנות עדיפות מקסימום יד שניה לפי מה שהמליצו לי לפני שקניתי אתמול את שלי עדיפות למנוע 60 כוח סוס 8 שסתומים. -
פיאט פונטו ספייס בעיה בסוויץ או אמבולייזר ?
yazkooo פרסם הודעה בנושא של yazkooo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על העזרה. מקווה כבר בתחילת השבוע לגשת למנועלן ולפתור את הבעיה. -
פיאט פונטו ספייס בעיה בסוויץ או אמבולייזר ?
yazkooo פרסם הודעה בנושא של yazkooo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נשמע הגיוני מאוד תודה רבה. יש אפשרות שמנעולן יתקן את זה או שמחליפים את הסוויץ? התקלה היא חשמלית או מכנית? כמה צריך לעלות כזה תיקון? -
שלום רב, יש חבר מעוניין לקנות את הרכב הנ"ל הוא רוצה לשמוע חוות דעת על בעיות או תקלות תודה מראש
-
אין סיכוי סיטרואן דיזל יש רק C-5 חוץ מזה אוטומט בדיזל זה לא אולך טוב ביחד. ואם כבר אין לך ברירה תלך רק על טויוטה הייאס אוטומט לא תחסוך כול כך בדלק אבל תיהנה מרכב אמין מאוד. פולקסווגן או טויוטה אפשר למצוא שמורות מאוד מאנשים נכים כי ברכבים האלו אפשרי להתקין מעלית לנכה. חבר טוב לפני כמה שנים טובות מצא הייאס אוטומט מנכה עם 100000 ק"מ הוסיף לו ספסל נוסף לשלוש וכבר הרבה שנים מרוצה מעל ומעבר. אופציה נוספת זה רנו טראפיק אני לא יודעה אם קיים אוטומת אבל זה רכב אמין מאוד.
-
פיאט פונטו ספייס בעיה בסוויץ או אמבולייזר ?
yazkooo פרסם הודעה בנושא של yazkooo בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב אז בינתיים הרכב הניעה מה שקורה אני עושה חצי סיבוב עד למצב שבו נדלקת התצוגה לאחר שכמנה מהמנורות נכבות אני רוצה להמשיך את התנואה ולא יכול כי זה תקועה. הפעם באתי ונסיתי לעשות את כל בלי לעצור באמצע והרכב הניעה. יכול להיות בעיה מכנית בסוויץ עצמו בתחילת השבוע אני אקבל את המפתח השני ואז אבדוק שוב. אני יודע שעדיף לחכות לפעולה של המשאבה. מה קורה אם אני לא מחכה זה יכול לעשות נזק? בכל מקרה אפשר לבטל את האימבולייזר? -
לתיירים כדאי משהו נוח יש דגם ב i800 עם מושבים מקורים. בזמנו כשבדקתי חדש הוא עלה 205000 התקנת מושבים בארץ ודגם מקורי 225000 גמפי יש גם מנוע 1600 דיזל לא יודעה כמה הוא אמין תעשה חיפוש. בכשר לצריכת דלק זה תלוי איזה גיר זה 5, 6, 7 הילוכים ככל שיש יותר כך גם חסכוני יותר אתה יכול לנהוג ברכב להגיע למהירות 90 - 100 ולבדוק מה מראה מד סיבובי מנוע אם זה בסביבות 2000 זה די חסכוני אם זה 2500 ומעלה זה לא חסכוני בכלל.
