Jump to content

yazkooo

  • הודעות

    121
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yazkooo

  1. אתה רוצה רכב משומש יד שניה או חדש כי לדעתי ג׳יפי עד 2012 כולן ידניות זה אם אני לא טועה עשיתי חיפוש עכשו ביג 2 וזה נתן רק שלוש רכבים באוטומט שלדעתי זו טעות של המפרסמים. יש פה קישור http://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/538/חדשות/סיטרואן-DS4,-DS5-וג לאיזה שימוש אתה צריך את הרכב ?
  2. יש לי שאלה מישהו יודעה איך עובד הסוויצ' במפתחות שיש בהם אמובולייזר? מה שקרה זה שאתמול נסעתי ברכב הנעתי כמה פעמים לנסיעות קצרות. הרגשתי קצת התנגדות מוזרה בסוויצ', והיום לא הצלחתי להניעה בכלל מה שאני עושה מכניס את המפתח מסובב למצב שכל המנורות נדלקות מחכה חצי שניה שהכל נכבה מנסה לסובב את המפתח וזה כאילו המפתח נעול ואיאפשר להגיעה למצב של הנעה. ברגע שאני לא עוצר בזמן סיבוב המפתח אז המפתח עושה את כל המהלך עד הסוף אבל הרכב לא מניעה. (הרכב נקנה רק אתמול כך שאני לא יודע איך זה אמור להיות הבעלים הקודמים אומר שלו צריך לחכות אלה ישר להניעה בסיבוב אחת חלק) חבר טוב שיש לו מולטיפלה הסביר לי שחייבים לעצור לרגע עד שהנורות נכבות ואז להמשיך בסיבוב. ואם לא עוצרים אלה עושים את כל הסיבוב אז בסוויץ לא מגיב. יכול להיות זה אמבולייזר שחוק במפתח ולכן בסוויץ לא מזהה וננעל?
  3. בעבר אני חיפשתי רכב ל 8 איש משיחות עם נהגי הסעות הבנתי שהפולקסווגן אוטומט בעייתי בגלל הגיר הלא זול לתיקון היו המלצות על דגם קארוול ידני הוא יותר אמין וגם הסלון מקורי מושבים נוחים יותר ולא הרכבה בארץ. במידה ואתה לוקח רכב משומש הטיפולים יקרים ואם זה רכב לעבודה וזה מצדיק את ההוצאות אז כדאי. לחברים טובים שלי יש ג׳מפי 2010 ידני לא שמעתי תלונות צריכה 1 ל 17 הפח שלו מאוד עדין רואים כל לחיצה קטנה. יונדאי אני לא יודע נשמע לי פחות טוב. אם אני הייתי צריך לבחור הייתי בוחר טויוטה הייס ידני. האוטומט הוא מעולה אבל פחות חסכוני משהו כמו 1 ל 12 בכביש +- רכב אמין ביותר נכון שהוא פחות יפה מכל הדגמים אבל זה אחלה רכב מניסיון. היום אני נוהג על מיצובישי ספייס גיר L-400 טורבו דיזל 1999 חבל אין יבוא של כאלה לארץ יש דגמים גם של 4*4 כמו באתר פה גם רכב מצויין וזה הדגמים החדשים בחול הרכב נקראה Mitsubishi delica אם הייתה לי אפשרות הייתי עושה יבוא של אחת כזאת.
  4. יש לי שאלה מישהו יודעה איך עובד הסוויצ' במפתחות שיש בהם אמובולייזר? מה שקרה זה שאתמול נסעתי ברכב הנעתי כמה פעמים לנסיעות קצרות. הרגשתי קצת התנגדות מוזרה בסוויצ', והיום לא הצלחתי להניעה בכלל מה שאני עושה מכניס את המפתח מסובב למצב שכל המנורות נדלקות מחכה חצי שניה שהכל נכבה מנסה לסובב את המפתח וזה כאילו המפתח נעול ואיאפשר להגיעה למצב של הנעה. ברגע שאני לא עוצר בזמן סיבוב המפתח אז המפתח עושה את כל המהלך עד הסוף אבל הרכב לא מניעה.
  5. מחירון יצחק לוי 14k מחירון יד שתים 19k המוכר לא הסכים לפחות מ 19 וזה מה ששילמתי.
  6. תודה רבה על כל התגובות והעזרה באמת היה שווה לשאול פה בפרום לפני הרכישה. היום קניתי פיאט פונטו אקטואל 2005 מנוע 8 שסתומים 60 כוח סוס. הרכב יד ראשונה עשה 162000 טיפולים כל 20 אלף הכל רשום בספר ויש גם קבלות ממוסך פיאט צפת וחיפה. זהו כמו שאתם בטח ידעים הדגם הפשוט ביותר. אין מד סיבובי מנוע, יש מד חום, לחצן סיטי, חלונות חשמל רק מקדימה, מזגן, פגושים בצבע הרכב (תכלת) את האמת לא חשבתי שאני אקנה פעם פיאט תמיד הייתי מאלו שמזלזלים. אבל היום הופתעתי לטובה. יוצא לי לנהוג ברכבים חדשים שיש בחברה, כמו יונדאי I25 מאזדה 2 קאיה פורטה רנו פלואנס יונדאי I30w, ואני אגיד לכם שחוץ מהפורטה וה I30w נהניתי המנהיגה בפוטו יותר. היה רק דבר אחת שהפריע לי זה הבידוד רעשים ממש שומעים את הגלגלים יכול להיות גם שזה בגלל הצמיגים. הצמיגים חדשים חברה לא ידוע שתים זהים מקדים ושתיים זהים מאחור. בכל מיקרה מה שנשאר לראות איך הרכב ישרת אותי. תודה.
  7. למה המנוע של 60 כוח סוס עדיף?
  8. ראיתי דגם sx מנוע 60 כוח סוס 8 שסתומים עם גיר רובוטי. איך הגיר הרובוטי??? עד כמה הוא אמין ? ראיתי גם רכב במצב טוב ק״מ גיר רציף מנוע 80 כוח סוס 16 שסתומים. לפי התגובות כאן הבנתי שהמנוע פחות מוצלח מה-60 כוח סוס אולי בכל זאת שווה לי לבדוק ?? ואיך הגיר הרציף הבנתי שהוא נעים מאוד בנסיעה האם הוא אמין ?
  9. אני צריך יעוץ בקשר לרכב הזה חלק מהדעות ביד 2 אומרים שהוא תמורה טובה לכסף וחלק אומר לא לגעת. אני רוצה לשמוע מאנשים שהיו בעלים של הרכב עם מנוע דיזל. תודה. מדובר בדגמי 2003-2005
  10. נסיעות יומיומיות 80 ק״מ חלק אומרים שעדיף כבר דיזל אני כבר לא יודעה...
  11. לא נקנה נפלתי על סוחר.
  12. מנוע 60 כ״ס אמין יותר? בדרך לחיפה דיברתי עם כמה חברים בעלים של פיאט פונטו ספייס חלק אמרו שיש מלא תקלות חלק אמרו שהרכב לא לנסיעות מחוץ לעיר . אני גם שומעה בפורום אנשים שאומרים ממש בשמחה שהתיקונים ממש זולים. אני לא מבין את השמחה הזאת אני מעוניין ברכב אמין זה לא יעשה אותי מאושר לצאת פעם בחודש ממוסך ולשמוח כמה שזה זול אולי כדאי לי לבדוק עוד אפשרויות? או שלחפש אם מנוע 60 כ״ס ידני ?
  13. תדה רבה חברים על כל התגובות. אז ככה עוד לפני כמה שנים כשעזרתי לכמה חברים בחיפוש רכב לקניה ובדיקה לפני קניה... אמרתי של חיפה אני לא מתקרב ולמרות ניסיון רע עם סוחרים גם היום אני כמו ילד תמים נסעתי מעפולה לחיפה לחינם דיברתי עם הבחורצ׳יק בבוקר הסברתי שאני מגיע מעפולה באתי מחייג לא עונה וכך איזה 10 פעם התקשרתי מחסויי ענה ״ הו סליחה אני מגיע אני מגיע ״ בסוף לא הגיע ולא נעליים ראיתי את הרכב הוא עשה לו צבע רואים סימני צבע על הגומיות בגג בסכה״כ הרכב נראה בסדר יחסית מבחוץ וגם מבפנים מושב נהג קרוע בצד מאחור לא ממש רואים כל השטיחונים הוחלפו לדעתי חדשים מידי . הכל מלא שמן הדשבורד השטיחים הגלגלים שמן בכזאת כמות זה ניראה כאילו ניצוץ קטן וכל הפיאט יחד אם הפונטו יעלו באש ממה שראיתי מתחת הכל נראה טוב ויבש חוץ מקצת שמן על יד הקרטר. יכול להיות שרכב שווה אבל לא רציתי לבזבז עוד זמן בסוף הייתי מגלה שזה לא יד ראשונה ושזה יד רביעית שעברה במשפחה מאבא לבן מבן לרפאה :rolleyes: ממול הרכב חונה פיזו 206 שגם היא מפורסמת ביד 2 כ יד ראשונה שמורה שתי הרכבים ללא מודעות הרכב חונה בחיפה רח׳ יעקוב חזן 17 זה המספר של הבחור 0543961138
  14. שלום. נתונים של רכב פיאט פונטו ספייס 2004 יד ראשונה 81000ק״מ יד ראשונה אוטומט מחיר 22k מה דעתכם ? הרכב יסע 2000 ק׳מ בחודש נסיעות בין עירוניות האם זה הרבה לרכב זה? האם יהיה אמין? חסכוני ? מה לדעתכם צריכת דלק מחוץ לעיר? באיזה מחיר יהיה אפשר לקחת את הרכב? תודה.
  15. 77 ק״מ ביום כפול 22 = 1694 בחודש שזה 20328 אלף בשנה את האמת אני מאוד מתלבט אם כדאי בכלל ללכת לכיוון הדיזל... אחרי כמה ימים של בדיקות וחיפוש רכבים ביד 2, הבנתי שזה לא כל למצואה רכב דיזל במצב טוב בסכום שיש לי, בדקתי כל אפשרות , קראתי מאמרים מחול על אסטרוט דיזל פביות סקודות פולקסווגן פיז׳ו ... ובסוף חברים מצאתי פיאט פונטו ספייס 2004 יד ראשונה 81000 ק״מ אוטומט גיר רציף במחיר 22k המכיר קצת גבוה ראיתי רק את המודעה ותמונה נראה טוב ח׳וץ מחיסרון צבע כחול כהה לא לטעמי . בקיצור אני חושב שמחר אם הכל יהיה בסדר אני אקנה את הרכב . מה אתם אומרים?
  16. אני נוהג על סיטרואן 1997 ax :wink כרכב נסיעות לעבודה ומיצובישי space gear turbo disel L-400 1999
  17. על מה כדאי לשים לב ב דגמי sdi ?
  18. טוב תודה. בכל מקרא זה רחוק בבאר שבע, אני מעפולה. אני ממשיך לחפש עדיף לא למהר..
  19. ראיתי ביד 2 קורדובה סטאלה יד שניה 1999 160000 ק״מ 12.5k זה בכלל אפשרי 160 אלף? בתמונה נראה טוב. זה לא השנתון שרציתי אבל נשמה טוב. מה אתם אומרים?
  20. אתה מדבר על משהו כמו פולו פביה קורדובה ? איזה דגמים יש עוד?
  21. שלום רב, עקב שינוי בצרכים אני נאלץ להחליף את הרכב השני שלנו, שמשמש אותי להגעה לעבודה 20 ק״ם ביום. בעתיד אני אצטרך לנסוע 80 ק״ם ביום שזה +- 1900 בחודש כולל נסעות נוספות במהלך החודש. אני מעוניין ברכב חסכוני אמין ובטיחותי. תקציב 15-20k מבחינת חסכון חשבתי על רכב דיזל כמו סיטרואן c3 או סאקסו אופל אסטרה. הבעיה היא שקשה מאוד למצוא פחות מ 250 אלף ק״מ רציתי לשמועה גם דעות בנוגע לרכבים שציינתי. אופציה נוספת ללכת על רכב בנזין עם מנוע קטן וחסכוני ( פחות בטיחותי ) משהו כמו פיאט פונטו ספייס או פנדה אפשר גם למצוא יד ראשונה עם ק״מ נמוך . (לא יודע לגבי אמינות או אם בכלל רכבים אלו מסוגלים לעבוד 1900 ק״מ בחודש ) מה דעתכם? עם יש הצעות נוספות לרכבים אשמח לשמוע. תודה מראש.
  22. יש לו את כל הציוד והכלים זה לא מוסך אבל טוב מספיק. באיזה לקה מדובר?
  23. שלום, חבר טוב שלי ביקש שאני אשאל פה בפורום בקשר לצביעת דלת. עשו לו תיקון פח באחת הדלתות ואחרי זמן הצבע התחיל להיסדק אז עכשיו הוא רוצה לצבוע בעצמו הוא צריך את השמות של החומרים בשפה המקצועית שפכטל + החומר שמכסים איתו את השפכטל על מנת למנועה מהצבע להיסדק. עם מישהו יש לו טיפים איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר אשמח . בנוסף לשמות בשפה המקצועית הוא מבקש גם יעוץ איפה מוכרים את החומרים. תודה
  24. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=277285 כן אני חושב שזה המקום בכל מקרה תרשום איפה בדקתה ואיך היה.
  25. היי אני עשיתי פעם בדיקה לרכב שידידה רצתה לקנות מסוחר אני לא זוכר את שמו של המכון זה נמצא בכיוון לצומת וולקן בצד שמאל מאחורי רנו ניסן עשו בדיקה טובה מאוד לרכב, כמעט שנפלנו בפח הרכב היה נירא ממש טוב חיצוני ופנימי המוכר אמר שזה יד ראשונה ואין מה לבדוק ושחבל על הכסף היה לי קצת חשוד שסוזוקי בלנו שנת 98 ללא קילופי צבע כמו באחרים שראינו ובאמת אחרי הבדיקה הבודק הסביר כל דבר שלמעשה הרכב עבר תאונה רצינית ויש סימנים לתיקון בגג מכסה מנועה הוחלף כולל תא מטען וכנפיים בקיצור אחרי שעה של ויכוחים הוחזר הכסף על ידי סוכן המכירות של אותו מגרש. עוד מקרה שאכלתי אותה רכב שקניתי ממגרש בעפולה טויוטה קורולה 95 בבדיקה המחשב הראה שהמנועה גמור סוחר התעקש לנסות שוב בפעם השלישית זה עבר לא היה לי כל כך ניסיון עם רכבים ואכלתי אותה עם רכב עם שם גדול ומנוע דפוק מניסיון שלי אחר עשר רכבים בארך ועוד כמה רכבים שעזרתי לחברים אין כמו לקנות מפרטי יד ראשונה קצת יותר יקר אבל הרבה יותר בטוח אופציה נוספת לקנות מסוכנות רכב יד ראשונה יש מצב למצוא רכב של נכה במצב חדש.
×
×
  • תוכן חדש...