Jump to content

דרור סלומון

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דרור סלומון

  1. תתחדש!!! נשאר לך רק להעביר תקינה ורישוי אני עושה להם דוקא - לא מייבא יותר רכב לארץ
  2. צודק, טעות, פעם אחרונה זה היה 500. האופנוע היה 250....
  3. סדר גודל של 200-250 ש"ח תעשה טובה לרכב ולעצמך ותוציא אותו על גרר. מעבר לנזק אפשרי, אפילו תקלה קטנה יכולה לתקוע אותך שם - או יותר גרוע - באמצע הדרך, ואז לך תתחיל לחפש גרר. כסף קטן יחסית אחרי שהמדינה והנמל עשקו אותך...
  4. למה להיות קטנוניים? יש אונדה של סוזוקי, יש פריג'ידר של אמקור, יש פלאפון של אורנג' ויש בקליט או מפלסטיק או מזכוכית
  5. אלעד, ראשית כל, כולם אכן גנבים שקרנים ותחמנים, אחרת לא שורדים פה. היית שואל איך מביאים חלקי רכב לפני המשלוחה, לא אחרי. שנית, מה פתאום אתה מביא חלקי רכב לבד? איך יתפרנסו היבואנים הבלעדיים? מה יביאו הביתה לאכול? וינקר??? שלישית ואחרונה, מה פתאום אתה נוסע על בלייזר? תקנה מזדה 3/פוקוס כמו כולם. הטייקונים קרובים לפשיטת רגל בגלל שכמוך. הכי חשוב, חבל על העצבים.... חכה שתייבא רכב שלם
  6. סוניגו באשדוד, דבר עם שמואל. מקצוענים, אחראים, ובעיקר - המחיר שתקבל הוא סופי ומוחלט בלי עיזים שלא סיפרו לך עליהם בהתחלה.
  7. אני מקווה שניצלת את ההזדמנות להיכנס למוזיאון עצמו. יש שם אוסף מדהים, כולל אופנועים ומכוניות מירוץ. בעל האחוזה, המוזיאון, וחצי מהעיר עצמה הוא לורד שיושב בבית הלורדים. למי שמגיע לאזור - מומלץ ביותר. beaulieu.co.uk
  8. בדרך חוקית זה לא ייכנס, אבל בישראל הכל אפשרי... העליתי את זה כאן בגלל שכבר יש לה מספר ישראלי וזה נראה די מוזר.
  9. למכירה שמשה אחורית לפונטיאק סנבירד קבריולט, כולל מסגרת הבד בצבע לבן. השמשה מהרכב שבתמונה - הרכב לא למכירה.
  10. אני לא יכול לצרף קישור בגלל שאני "טירון" בפורום, אנסה בצורת טקסט. תעשה copy-paste לשורת הכתובת בדפדפן אצלך. cgi.ebay.com/ebaymotors/K500-/321126302670?_trksid=p3984.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&forcev4exp=true
  11. רפליקה של מרצדס 500K - שימו לב למספר....
  12. כבעלים גאה של מוסטנג, אתה משווה בין מוסטנג לפורש??? בצד המעשי, אם אתה רוצה פורש זולה לקנייה ותחזוקה, פשוט תקנה חיפושית. אותו רעיון....
  13. תמכור לי את הרכב הספציפי הזה ותקנה טרנספורטר 92 ומעלה.... לקחת קרוול אוטומטי ולהחליף למנוע רגיל? לא חבל? ד"א - הטרנספורטרים שמיוצרים בברזיל - עדיין עם הצורה הישנה (העגולה - 68-79), מגיעים עם מנוע של פולקסווגן פולו 1400 (לפני עידן ה-TSI).
  14. לרכב אספנות כל מוסך יכול לתת אישור. לך למוסך שבו אתה מטפל ברכבך הפרטי ותבקש את זה כטובה. לא אמור לעלות אגורה, מקסימום 50-100 ש"ח על שבזבזת לו 10 דקות.
  15. מה ש"יפה" ביבוא אישי של רכב, שעד שלא סיימת את הטסט, אתה לא תדע כמה הוא עלה לך. הפרשי שער כאלו ואחרים - זניחים בחישוב הסופי.
  16. שוב, בלי הכללות, מנסיוני בלבד: 1. השמאים לא מסתכלים על המכניקה 2. מה רע באודומטר במיילים? תבדוק אם אין סימון גם בק"מ בנוסף למיילים, אחרי הכל זה רכב אירופי. בכל מקרה אתה לא חייב סימון ק"מ ברכב אספנות. 3. אין צורך להחליף פנסים. גם כשהייתה בעיה עם פנסים אמריקאים, זה לא היה תקף לרכב אספנות אלא לרכב חדש בלבד. כיום גם ברכב חדש הפנסים האמריקאים מקובלים אם אתה צריך עזרה עם נושא השילוח לארץ, שלח מסר.
  17. מתוך נסיון - תבצע את כל המכניקה שם (אם יש לך אפשרות), תשאיר צבע וריפודים לארץ. אין דרך לקצר תהליכים לקבלת רישיון יבוא, גם מי שאומר שהוא יכול (תמורת תשלום כמובן), בסוף זה יוצא אותו דבר. לעניין קבלות על הקניה לעומת הערכת שמאי, וההצהרה שלך שתלך איתם לבית משפט, יש על זה פתגם: Never wrestle with a pig. You both get dirty, but the pig likes it
  18. תודה לכולם, נראה שאכן אצטרך לחכות. חדרה ורחובות רחוק מידי, במיוחד כשהיא לא במצב נסיעה.
  19. לצערי כרגע מסיבות שונות איציק לא יכול לטפל בקדילק, מחפש תחליף.
  20. שלום, מבקש המלצות למוסך באזור השרון לטיפול ברכב אספנות - קדילק אלדורדו 71. תודה.
  21. קודם כל בשעה טובה. התקשרתי למעבדת הרכב בטכניון, נאמר לי שיש כבר כאלה שהגיעו עם פנסים תקינים וקיבלו אישור. מישהו מכיר אחד כזה, שנקבל מידע ממקור ראשון איך זה נעשה?
  22. עוד עדכון: הרמתי טלפון ליבואן של המוסטנג לאוסטריה לפי הלינק שמופיע כמה הודעות למעלה. ענה לי בחור נחמד שמאד השתדל לעזור. לדבריו, באוסטריה יש אישור של משרד התחבורה לרכבים אמריקאים שחלקים בהם אינם עומדים בתקינה האירופית (כמו פנסים, חגורות, צמיגים) לעלות לכביש למרות אי התאימות. פשוט כדי לעזור לאזרח אוסטרי שרוצה לנהוג ברכב אמריקאי. ממש כמו אצלנו... לדבריו אין בנמצא פנסים אסימטריים למוסטנג, ובמקומות באירופה שמסרבים לאפשר פנסים סימטריים כמו צרפת למשל, חותכים את החלק העגול בפנס ומדביקים פנס מרכב אמריקאי עם פנסים עגולים שכן עומד בתקינה, למשל ג'יפ CJ7.
  23. קראתי את השרשור הנ"ל אבל לא מצאתי תשובה: איפה משיגים פנסים שיעמדו בתקינה? מצבי כיום: מוסטנג 2009 V6 ששוחררה בסוף אוקטובר מהמכס, יש לי רשיון זמני עם מספר ישראלי שיפוג תוקפו בעוד שבוע. עברתי שלב ראשוני של התקינה בעמדה מספר 1 ואז שלחו אותי הביתה לחכות לזימון לבדיקת פנסים. הזימון הגיע אתמול, עלי להגיע למכון התקנים או למעבדת הרכב של הטכניון, עם פנסים "אירופים". מה, הם לא יודעים שאין דבר כזה??? מישהו כבר יצא מהמלכוד 22 המטופש הזה? ד"א - הערה לפותח השרשור: חבר שלי קנה מוסטנג כנ"ל, קיבל רשיון יבוא לפני כשבועיים, והשבוע ישחרר אותה מהמכס.
×
×
  • תוכן חדש...