היי לכולם!
תראו חבר'ה, אני בדרך כלל לא מעריץ גדול מדי של רכבים צרפתיים ויכול להיות שמבורות אבל הבנתי שיש להן בעיות סדרתיות מבחינת חשמלית.
למרות זאת, קיבלתי המלצה מהמנהל שלי לגבי פיז'ו 206 מודלים 2000-2003 (יש לי תקציב של עד 27K).
דרישותיי מהרכב הן שהוא יהיה חסכוני בדלק, זול לאחזקה ואמין (לא כל כך נעים להיכנס למוסך כמה פעמים בשנה).
יש לי מספר שאלות ברשותכם:
1. האם הרכב הזה עונה על דרישות החיסכון בדלק, האמינות והאחזקה הזולה?
2. השימוש ברכב יהיה בעיקר למטרת נסיעות עירוניות ובינעירוניות קצרות (עד 15 ק"מ לכל כיוון)- האם הוא יעיל לצורך הזה?
3. האם יש לכם המלצות אחרות שיענו בצורה טובה יותר על דרישותיי?
בכל מקרה, תודה רבה לכם