Jump to content

hanankiko

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hanankiko

  1. חברים סליחה על ההקפצה. האם מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
  2. ערב טוב לכולם! בשעה טובה החלפתי את הדייהו רייסר 94 שלי בפורד מונדאו 2002. רציתי בבקשה לשאול האם למישהו יש מושג איך אני יכול להשיג את ספר הטיפולים של הרכב או לחילופין האם מישהו יכול לכתוב איזה טיפולים שוטפים הרכב צריך לעבור וכל כמה ק"מ / זמן. מעבר לספר טיפולים - אשמח גם לקבל מידע היכן אוכל להשיג מדריך משתמש לרכב (בדייהו רייסר לא היו כל כך הרבה כפתורים ) תודה!!!
  3. טוב יש חידוששש אז תרשום תרשום: ההתלבטות כרגע היא בין 2 רכבים: 1. יונדאי אלנטרה הנ"ל: דוד שלי (שהוא מכון בחינה מהלך) בדק את האוטו ונסענו עליו לא מעט והוא אמר שהאוטו מצב פיקס! כמובן שאיכות הנסיעה הרבה יותר נוחה מהאקסנט שמרגישה לי לא יציבה על הכביש (גבוהה וצרה). לשם הריענון- מדובר במודל 06', יש שניה, יד ראשונה הייתה השכרה וקילומטז' ממש יפה של 99K. דוד שלי אומר שהאוטו מצב מעולה וממש ממש לא השתגעו איתו וכנראה רק נהג אחד נסע עליו. 2. יונדאי אקסנט שנת 2008(!), יד ראשונה מליסינג עם קילומטרז' של 140K במחיר של 38K. את האוטו אנחנו נראה ונבחן מחר אבל הבחור שמוכר (חבר טוב) אומר שהאוטו מצב מעולה וכמובן שיעבור בדיקה במכון. מה אתם אומרים??
  4. תודה רבה, אבל עיקר ההתלבטות שלי היא בנוגע לעובדה שהרכב היה בהשכרה. בהתחשב בהתחייבות של המוכר- האם זה צריך להרתיע אותי? הנתונים האחרים- מעולים! והמחיר סביר +. מה יש למלומדיי לומר?
  5. קודם כל תודה רבה על התגובות המהירות. דבר נוסף- בהתחשב בתנאים שהסוחר מציע לי (רכישת ממני מתי שאני רוצה למכור והתחייבות על מנוע וגיר לחצי שנה)- האם אני צריך להרתע מהעובדה שהרכב היה בהשכרה?? גילוי נאות- הסוחר הוא כמו אח של דוד שלי והוא אומר שהרכב חדש לחלוטין ובמצב מעולה. על פי דבריו הוא מאמין על פי תנאי רישון הרכב שהרכב היה בהשכרה רק אצל נהג אחד. הוא אומר את זה על פי הקילומטרז' הנמוך והמצב המכני של הרכב. הוא מגדיר את זה כקומבינה של חברות הליסינג שמראש מגדירות חלק מהרכבים שהם רוכשים ישירות להשכרה גם אם הרכב תכלס לא בהשכרה (לשם הוזלת עלויות רכישה).
  6. שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש יונדאי אלנטרה 2006, יד 2, השכרה לשעבר למשך כשנתיים, דגם GLS, קילומטרז' 99000. הרכב נראה ממש טוב מבחוץ. אני מעוניין לרכוש אותו מסוחר מכוניות. הוא מתחייב על מנוע למשך חצי שנה והתחייבות לרכוש האוטו בחזרה כאשר ארצה למכור (במידה ולא יהיו נזקים בשילדה). המחיר שהוא מוכן למכור הוא 37500 ש"ח. איך האוטו הזה מבחינת אמינות?עלויות טיפולים? צריכת דלק? נוחות נסיעה? האם המחיר סביר בהתחשב באחריות ובהתחייבות לרכישה חוזרת כאשר ארצה למכור?
  7. שלום לכל חברי הפורום, אני מעונין להחליף את הדייהו רייסר שלי ששירתה אותי נאמנה 7 שנים אבל הגיע הזמן להתחדש. יש לי תקציב של כ 25000 ש"ח ואני מעוניין באוטו משפחתי בעל ביצועים סבירים, צריכת דלק סבירה ושתהיה נוחה בנסיעה. כמו כן, דבר חשוב מאד- שתהיה אמינה. בהתחשב במה שאני מחפש- הבנתי שהפורד פוקוס די עונה על הצרכים הללו. האם אני צודק? ושאלה נוספת- האם היא יקרה לתחזוקה? האם נכנסת הרבה למוסך או בעלת בעיות כרוניות כלשהן? (אני די מפחד מזה- טראומות מהדייהו ). אודה לתשובתכם בהקדם. תודה רבה!
  8. היי לכולם! תראו חבר'ה, אני בדרך כלל לא מעריץ גדול מדי של רכבים צרפתיים ויכול להיות שמבורות אבל הבנתי שיש להן בעיות סדרתיות מבחינת חשמלית. למרות זאת, קיבלתי המלצה מהמנהל שלי לגבי פיז'ו 206 מודלים 2000-2003 (יש לי תקציב של עד 27K). דרישותיי מהרכב הן שהוא יהיה חסכוני בדלק, זול לאחזקה ואמין (לא כל כך נעים להיכנס למוסך כמה פעמים בשנה). יש לי מספר שאלות ברשותכם: 1. האם הרכב הזה עונה על דרישות החיסכון בדלק, האמינות והאחזקה הזולה? 2. השימוש ברכב יהיה בעיקר למטרת נסיעות עירוניות ובינעירוניות קצרות (עד 15 ק"מ לכל כיוון)- האם הוא יעיל לצורך הזה? 3. האם יש לכם המלצות אחרות שיענו בצורה טובה יותר על דרישותיי? בכל מקרה, תודה רבה לכם
  9. כן זה באמת רכב נחמד אבל אני מחפש משהו יותר קטן... יותר חסכוני ווקומפקטי ולמען האמת אני לא מת על צרפתיות (לא על המכוניות ולא על הבחורות חחחח סתם צוחק שאף אחד לא יפגע )... תודה אבל זה לא הכיוון שלי כל כך
  10. שבוע טוב לכולם! ברצוני להחליף את הדייהו רייסר שברשותי (לצערי הרב לאחר 7 שנות נישואין) ברכב שמה שהכי חשוב לי שיהיה חסכוני ואמין! ביצועים לא כל כך משנים לי בשלב זה ואני מוכן להתפשר עליהם. הכי חשוב החיסכון בדלק והאמינות (לא טוב לי לבדוק נזילות פעמיים ביום). כמו כן, חשוב לי שברכב יהיה מעל שנת 2001-2000. תודה רבה!
  11. השימוש בו הוא לצורך הגעה למקום העבודה הנמצא מחוץ לעיר ולשימוש יומיומי רגיל של זוג נשוי טרי. חשוב לי מאד שהרכב יהיה אמין ככל הניתן בתקציב זה וחסכוני בדלק בעל קילומטרז' נמוך ושנתון גבוה. אני יודע שיש הרבה דרישות יחדיו וחלקן אינן מתיישבות אחת עם השניה ולכן פניתי לפורום הזה שיתן לי פתרון אידיאלי המשלב ככל הניתן בין דרישות אלה. תודה ושבוע טוב!!
×
×
  • תוכן חדש...