eliran135
-
הודעות
45 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eliran135
-
לבן דוד שלי יש כזאת 2010 הסל"ד עומד על 1.0 , המזגן מקרר יותר והאוטו פחות רועד בעמידה... הסל"ד שליי 650 עם מזגן... Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
משאבת מים של הסיאט מחלה במורשה 2100שח שיוריד אותו במחיר Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
אהלן, יש לי סקודה רומסטר 1.6 מודל 2008. שמתי לב שהסל"ד שלי עומד מונע על 580-650 לפי מיטב ידיעתי ברכבי wv ואחיהם הסל"ד בסרק כשהרכב חם אמור להיות 1.0. האם אני צודק? המזגן קצת לא מקרר בעמידה אבל בנסיעה הוא מעולה. כמו כן הרכב מעט רועד בD ובניורטל הוא לא. הרכב מטופל בקסטרול הכי טוב וחלפים מקוריים בלבד. בנוסף שמתי לב שכשאני עוזב את הגז בהילוך שני/שלישי ואחרי זה משלב גז עוד פעם, מורגשת מין דפיקה קלה שמורגשת יותר ככל שיש יותר אנשים באוטו. כאילו יש איזה חופש כזה... האם קרב סופו של הגיר? (הרכב על 180k) הגיר עבר תיקון בלוק שסתומים לפני כ8k אבל ההילוכים משתלבים בסדר והדפיקה התחילה ב1000 האחרון הרכב בעל גיר אוטומטי התופעה פשוט קוראת רק בהילוכים השני והשלישי תודה לעונים. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
מכון גירים מומלץ ואמין באיזור השרון? Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
היי, לפני כשבועיים רכשתי סקודה רומסטר מודל 2008 ככל הנראה קניה לא טובה אבל נקנתה לזמן קצר לעבודה בגרושים אז לא כזה קריטי. בכל מקרה יש לי בעיה אשר מורגשת הרבה פחות באוטו חם אבל כשהאוטו קר ממש מורגשת. יש דפיקה והחלקה קלה בגיר בין הילוך ראשון לשני ומעט מעט בכניסה לשלישי. השאר בסדר אם כי מרגיש שהם נמתחים קצת יותר ממה שהם אמורים אבל לא נהגתי על רומסטר אחרת ככה שאין לי באמת למה להשוות. בכל מקרה התושבות גיר ומנוע נבדקו ותקינות. ייתכן שהרכב עמד תקופה לא יותר משנה. בכל מקרה עבר טיפול והחלפת נוזלים(לא שמן גיר) בנוסף, יש סל"דים מסוימים שאני יודע שלאוטו קל להחליף בהם הילוכים אז אני בדרך כלל שומר עליהם ובהם האוטו מחליף חלק הילוך. השאלה היא אם מישהו מכיר את הבעיה בגיר הזה. הלכתי למוסך שניסה לדחוף לי תושבות(אני לא אשקיע במורשה לאוטו כזה) וכשהאוטו על הליפט הראיתי לו נזילת שמן מהגיר והוא אמר שזה לא שמן גיר (היה צהוב דיי בהיר ומהאיזור של בין הגיר למנוע לדעתי) יכול להיות שיש קשר? והכי חשוב..... מה הנזק להערכתכם... תודה לעוזרים. נ.ב מדובר במנוע 1600 עם גיר טיפטרוניק 6 הילוכים פולקסווגן ולא בdsg Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
אהלן. אני מחפש מעל חצי שנה רכב שיתאים לצרכיי ולא מוצא. הצרכים הם כאלה: רכב לעבודה לעסק קטן. חסכון בדלק - עדיפות. לא אכפת לי איך נראה או איזה גיר(רק לא רובוטי)... חשוב לי במיוחד : אמינות והרבה מקום (לא צריך סוואנה כן?[emoji846]) התקציב עד 30 אלף מוכן לשלם גם יותר עבור רכב במצב טוב אבל לא להשתגע יותר מידי... מה אתם ממליצים? כל רכב שאני חושב עליו יש חסרון קריטי - רומסטר - מעל 2011 dsg מלא הוצאות ברלינגו - דור חדש יקרות ישן גמורות... קנגו 2010-2014 - דיזל עם קמ נמוך אין ובנזין גיר בעייתי? פיאט קובו ידני בנזין2012-2014 אמין? או שאבקר כל יום במוסך? פיאט פיורינו - מנוע ט.ד בעייתי? - רואה הרבה שעשו מנוע באיזור ה 170-180.. דובלו -גדול מידי ויקר לאחזקה קיה קרניבל - מלא הוצאות מאזדה 5 - יכול לקנות רק באיזור ה2007-2008, לא ישן מידי? 11-12 שנים לרכב? יונדאי טארג'ט- היונדאי הישנות אפילו לא בדקתי... שווה בכלל לבדוק? בקיצור. איזה רכב אפשר לקנות שיכניס אותי לכמה שפחות הוצאות(לא מתפשר על טיפולים בזמן ובמורשה) וכמובן יתאים מבחינת גודל? נ.ב אחרי 5 שנים עם טויוטה קארינה 97' ולאחר מכן 5 שנים עם מאזדה 3 ספיריט 08' שני הרכבים האלה לא ראו מוסך מעבר לטיפולים במורשה ולאחר מכן נרכשה מיצובישי מגנום ומיד (4 חודשים החזקתי בה)שילמתי את מה שלא שילמנו ב10 השנים האחרונות. בגלל זה אלמנט האמינות חשוב לי הטראומה עדיין סוררת לצערי. תודה לעוזרים Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
עד 500 ש"ח יד שניה
-
הבלבלתי במילה וסיבכתי הכל חח התכוונתי למה יש לו שני יציאות אם הוא מונו
-
אני מעוניין לקנות את המונובלוק הזה.. א. איך הוא? ב.ראיתי בתמונה הזאת: http://www.sonicelectronix.com/pictures_new.php?id=5902&picture_id=106268 שיש לו כניסות לשני רמקולים, איך זה אפשרי אם הוא אמור ליהיות ערוץ אחד? אם יש לי סאב 4 אום סליל אחד איך אני מחבר אותו עם היציאות האלה לקבלת עוצמה מקסימאלית?
-
Sierra ED4056 או Mac Audio Z4200 מחפש יותר איכות.
-
המלצה ל4 ערוצים+חוות דעת על מונו של BOSS
eliran135 פרסם הודעה בנושא של eliran135 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי אז אני פתוח להצעות עד 1000 מונו 350RMS ו4ערוצים 100RMSX4 יד שניה (: כי אפשר להוציא יותר טוב בפחות כסף (: -
שלום, רציתי עוצמה לסאב בלי להשקיע כסף רב אז חשבתי להשקיע במונו של בוס ( עולה גרושים) http://www.amazon.com/gp/product/B004S55ES6/ref=ox_sc_act_title_3?ie=UTF8&smid=A1WRTEG7T8P2CK המטרה שלי זה להגיע לבאס של 300-350RMS ב2OHM השאלה היא האם זה יגיע ומה המגבר הזה שווה... אין לי כסף ל CLASS D ואני לא רוצה להגיע ל1OHM האם הוא יגיע לי להספק הרצוי ב2 OHM ? ואני לא מחפש תגובות כמו: זבל סיני, אשפה וכדומה אני מחפש אם הוא שווה את הכסף.. כי עוצמה כזאת אני לא ייקבל עם מגבר אחר במחיר הזה... (450 ש"ח) או שתמליצו לי על דגם אחר יד שניה באותה עוצמה עד 450 ש"ח רוצה ליקנות 4 ערוצים עד 400 ש"ח יד שניה איזה מגבר מומלץ? בבקשה אני לא רוצה את החכמים שיגידו עכשיו תחסוך עוד ותקנה GTO1004... אני לא עובד
-
תודה רבה, שאלה אחרונה.. מה עדיף יותר בסופו של דבר 2 מגברים או 5 ערוצים??? אני מתכוון שני מגברים שמשתווים בעוצמה ל5 ערוצים
-
כרגע אני עובד עם שני מגברים סיניים אחד CRUNCH USA 600W והשני RED SOUND USA 800W שניהם 50RMS 4 ערוצים אני מעוניין לקנות מגבר של SOUNDSTREAM 5 ערוצים מדגם RUBICON RUB5.800 שנותן ב4OHM 70RMS לארבע ערוצים ולאחרון 200RMS לסאב ב2OHM הוא נותן4X110RMS ו1X340RMS רציתי לשאול אם יהיה אפשרי לחבר רמקולים של 4OHM וסאב (SOUNDSTREAM) שני סלילים של 4OHM במקביל(2OHM נטו) או שזה יחמם את המגבר והוא ייכנס להשהייה?? תודה לעוזרים. פרטים על המגבר: http://www.amazon.com/RUB5-800-Soundstream-Rubicon-Series-Amplifier/dp/B004H2FZCA Product Features RMS Power @ 4 ohms: 70 watts x 4 RMS Power @ 2 ohms: 115 watts x 4 RMS Power @ 4 ohms bridged: 230 watts x 2 2-ohm stereo / 4-ohm mono stable Product Identifiers Brand Soundstream Model RUB5.800 MPN RUB5800 UPC 709483029385 Key Features Amplifier Type Multi Channels Channels 5 Bridgeable Bridgable Performance Frequency Response 10 Hz - 35 Hz Signal to Noise Ratio 105 dB THD at Rated RMS Power 0.02 % Crossover / Equalizer Bass Boost With Bass Boost Bass Boost Frequency 50 Hz Technical Features MOSFET Circuitry Yes 3 Way Ready Yes Dimensions Width 19.75 in. Height 2 in.
-
כמה שאלות בנוגע למערכת שרכשתי
eliran135 פרסם הודעה בנושא של eliran135 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מצליח לערוך אז סליחה על הדאבל. יכול להיות שהאיכות ירודה בגלל הRCA הזולים שהשתמשתי בהם? -
1.קניתי ב 650 ש"ח יד שניה שני מגברים אחד RED SOUND USA 800W 4X50W RMS השני CRUNCH PZN4100 600W 4X50W RMS 6X9 PIONEER 460W 80WRMS לא זוכר תדגם אבל משו עם 91 בסוף 5WAY קדמיים MAC AUDIO לא יודע יותר מידי פרטים.. שאלה : האם היה שווה?? 2.שומעים לא כלכך טוב כנראה בגלל כיוונים.... איך אני מכוון?? ז"א אני ברמקולים שם על HIGH PASS ואז על כמה הרץ לשים את הXOVER? 3.איך אני פותר רעש אלטרנטור?? בבקשה לא להיכנס בי בגלל שאין לי את הציוד הכי טוב אני בסך הכל בן 17 ואני תלמיד אז אין לי כל כך הרבה כסף להשקיע במערכת אבל אם תעזרו לי להוציא את המקסימום ממה שיש אני אשמח (: נ.ב יש לי יידע בסיסי כי אני לומד חשמל ואלקטרוניקה אז לא לפחד להישתמש בשפה מקצועית
-
שאלה לגבי הגה כוח נעול(עלות תיקון/ אפשרות לבטל את המנעול הגה). פיאט פונטו
eliran135 פרסם הודעה בנושא של eliran135 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אי אפשר לנהוג על הרכב... הנעילת הגה לא משתחררת.. כמו שאי אפשר לסובב את הגלגלים שהמפתח לא בסוויץ' אז אותו דבר נ.ב זה ספייס 2002 -
שלום, אני מעוניין ליקנות רכב שהוא רכב ראשון שלי (קטן וחסכוני וכמובן זול) חשבתי על פיאט פונטו ידנית שראיתי במצב טוב אבל המחיר היה נראה נמוך מידי. לאחר בירורים גיליתי שהנעילת הגה לא מצליחה להישתחרר גם אחרי התנעת הרכב. רציתי לישאול, כמה יעלה תיקון של דבר כזה, או אם אפשר אז להסיר\לבטל את מנעול ההגה לגמרי. הרכב במחיר זול ביותר ויש לי ביטוח חינם מהעבודה של אבא שלי אז לא אכפת לי שזה עוד מכשול אחד פחות בשביל גנב חמוד שיחמוד את הרכב שלי. אז בבקשה מי שיודע כמה זה אמור לעלות שיעזור לי. ומי שיודע לבטל את המנעול הגה בכלל ויכול להסביר לי איך לעשות את זה, בכלל יבורך. תודה רבה לעונים (:
-
שלום , ברצוני ליקנות מנורות לגולף שלי בצבע לבן לבן ( לא רוצה קסנון ) עכשיו יש לי 2 מנורות בכל פנס א.איזה מנורה היא האור הראשי? (הקרובה לגריל או הקרובה לכנף) ב. איזה נורות מומלצות בצבע לבן יפה? עכשיו לגבי פילטר... אני רוצה לרכוש פילטר פתוח של K&N או SIMOTA א. איזה מהחברות האלה עדיף? ב. מאיפה אני יכול ליקנות ? ג. יש פילטרים כאלה עד 200 שקל? ד.כל כמה זמן צריך לנקות אותם ואיפה אני משיג קיט ייעודי לניקיון של פילטר פתוח וכמה עולה? תודה רבה וסליחה על החפירה
-
שלום , יש לי סאב בעל 2 סלילים כתוב 8ohm dual coil איך אני צריך לחבר את הסאב כדי לקבל עוצמה מירבית? יש לי מגבר בעל 4 ערוצים...
-
אה סאב לוקח 2 ערוצים?
-
שלום , קניתי את המערכת הזאת: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1EC2900963 המגבר בעל 4 ערוצים השאלה שלי היא אם היא יכול לחבר למגבר עוד 2 רממקולים קידמיים
-
שלום , יש לי מנוע 35 סמ"ק שיישמש לאופניים... הבעיה שחסר לו מיכל דלק ופלאג השאלות שלי הם... כמה יעלה לי פלאג למנוע 2 פעימות ואיזה פלאג אני צריך? והשאלה השניה היא: כמה יעלה מיכל דלק ואיזה גודל אני צריך?
-
שלום , יש ברשותי סובארו אימפרזה מודל 06' אני צריך להחליף מעבה למזגן , יש לי כמה שאלות. א.האם ניתן לבצע הלחמה והאם זה יחזיק הרבה זמן? ב.כמה יעלה לי מעבה מפירוק? ג.האם למישהו ידוע על מידות המעבה? תודה רבה , אלירן.
-
שאלה בנושא טיימינג CARINA 97' AUTO
eliran135 פרסם הודעה בנושא של eliran135 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי, תודה רבה לך עזרתה לי מאוד.
