Jump to content

eliran135

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eliran135

  1. שלום. רציתי לדעת כיצד אוכל לבדוק אם רצועת הטיימינג שלי תקינה. היא נראית במצב טוב יחסית אבל לא הוחלפה מעל 70 אלף ק"מ (6 שנים) הרצועה לא סדוקה או יבשה אבל טיפה בהירה מידי (לדעתי). האם להחליף אותה?
  2. שלום. יש ברשותי טויוטה קארינה שנת 97' וברצוני להחליף את הפילטר לפילטר פתוח. שמעתי כל מיני שמועות על חיסכון בדלק וכוחות סוס. אני בעיקר רוצה להחליף פילטר בגלל הרעש שלו(נתפסתי על חם) אני לא רוצה להתקין אגזוז זרימה חופשית כי זה סתם בזבוז... השאלה שלי היא: א.איזה פילטר כדאי ב.איך מטפלים בפילטר כזה תודה מראש, אלירן
  3. שלום נשבר לי המפתח בסוויץ' יש איזו דרך כל שהיא שאני אוכל להתניע את הקטנוע שלי?(piaggio typhoon) יש לי רק מפתח אחד וזהו ואני רוצה ליסוע למוסך אבל אין לי איך להתניע בקיצור איך אני מתניע ללא מפתח? נ.ב אין לי בעיה להרוס אותו טיפה כי הוא ישן זה רק בישביל לסוע בתוך העיר מהבית לחבר או לעבודה אז איך אני מתניע בלי מפתח?
  4. שלום אני מעוניין לקנות ממיר מתח לרכב של 300W ולהפעיל בו מכשירים של 200W מקסימום אלה שאלותי: 1.האם זה יפגע בביצועי הרכב? 2.האם הרכב חייב להיות מונע או במצב נסיעה? או שאפשר שהאוטו לא יזוז? 3.זה עלול לפגוע ברכב או במוצר שאני מחבר? 4.כמה זמן בערך אני אוכל להפעיל את המכשיר בעל המפרט הבא:230V ~ 50Hz 150W? מפרט הממיר: Output voltage: 220V Ambient temperature: 0 C 40 C Working voltage: 10-15V Under-voltage alarm: 10.4~11V Lasting output power: 240W Low-voltage shutoff: 9.7~10.3V 30 minutes lasting power: 300W Over-voltage shutoff: 14.5~15.5V Peak power value: 600W Volume: (L W H) : 128 90 49mm Output frequency: 50 2HZ Weight: 595 gram Output wave type: modify sine wave Maximun power: 90% 12V output, the power consumption of the transformer in load-free state:
  5. שלום יש לי רמקולים של בית עכשיו זה לא רמקולים סטנדרטיים הפרטים שיידועים לי זה זה: 4OHM ויש לו 4 חוטים הערה:אל תיתייחסו לחוטים נגיד שיש 2 חוטים פלוס ומינוס (זה רמקול כזה משולב טוב כזה שיש בו 3WAY) יש לו טוויטר אחד וופר אחד ועוד משהו ששחכתי איך קוראים לו עכשיו מבדיקתי עולה שיש 2 חוטים של הWOOFER ויש 2 חוטים של הטוויטר והספיקר(או איך שלא קוראים לזה) עכשיו החוטים הם ללא סוף פשוט הנחושת חשופה ודוחפים את זה למערכת וזה עובד לא יודע את ההספקים שלו אבל אני לא מעוניין לרכוש מגבר אני רוצה להשקיע עד מקסימום 150 שקל בחיבורו של הרמקול (אני לא מעוניין להשקיע בשמע שבאוןטו אלא לחבר את הרמקול הזה בישביל הכיף! פשוט אני רוצה ללמוד על איך מחברים רמקולים ודברים וכל זה בקיצור ללמוד על בשרי ולא מבחינה תיאורתית אוקיי בקיצור איך אני מחבר את זה? נ.ב שלושת האלמנטים הם בתוך קופסה שלא ניתנת לפתיחה בקרוב העלה תמונות של הרמקול למי ששואל זה מה שכתוב על הרמקול : 160MM SUBWOOFER 3 WAY SPEAKER SYSTEM ולמטה כתוב Built in Powered Subwoofer
  6. שלום רציתי לדעת מה הוא קרוס אובר. קראתי מדריכים נעוץ ולא הבנתי מה זה עדיין. לא מעניין אותי כל התדרים והתנגדויות וכל זה מעניין אותי לדעת מה זה משמש... זה כמו מגבר? זה בימקום מגבר? בקיצור מה זה?
  7. אבל חבר מוכר לי את אלה ב 70 זה טוב?
  8. שלום אני רוצה רמקולים טובים לרכב לחיבור למערכת ללא מגבר. התקציב שלי הוא 400 ואני רוצה 2 רמקולים יש לי טויוטה קארינה 97 זה 6.5 אם אני לא טועה איך המפרט הזה?: 3Way *Freq. Resp.:35Hz-23, 000Hz *Sensitivity:90dB/w*m (SPL) *Nominal Impedance:4 ohms *Continuous Power Inpu:150 rms *Peak Power Output:350 watts *Recommended Amplifier:5-110 rms *הספק 350 וואט *165MM איך זה? זה לחיבור ישר לרדיודיסק ואני רוצה רק רמקולים לדלתות וקומפוננט צריך ליתלות רמקולים וטוויטרים בכל האוטו אני רק רוצה סאונד נקי עם קצת באסים לא משו מטורף רק שישמעו יפה ולא FLAT כזה
  9. אהה תודה
  10. אה תודה שיידעתה אותי אבל זה 22 שמתחלק ל 4? או 22 כל אחד?
  11. ב HU שלי כתוב: 50x4 RMS אז אם אני מגשר 2 יציאות יוצא לי 100 RMS?? כי אני משתמש בקידמיים ורוצה להוסיף סאב רק כדי לראות איך זה בכל זאת מבחינת חיווט יש אפשרות לחבר?
  12. שלום יש לי סאב שקיבלתי מתנה ורציתי לשאול אם אפשר לחבר אותו ישירות ל HU אני לא מעוניין בעוצמות חזקות ושכל האוטו ירעד. רק מעניין אותי אם אני יכול לחבר סאב ל HU
  13. תודה אבל אין כלום בדביק
  14. שלום רציתי לדעת מה זה HU ולאיזה חיבור מחברים קומפוננט תודה,אלירן
  15. שלום השאלה שלי היא האם אוכל להוסיף מנורות הלוגן קטנות קטנות בצבע כחול במיקום הזה שבתמונה? למי שלא רואה:אני מתכוון ביציאות של השפריצרים ומותר לי לסים את זה על הדש בורד מיבפנים ושיראו את זה בחוץ?
  16. שלום יש לי טויוטה קארינה וברצוני להתקין ניאון לאוטו(אורות מיתחת לאוטו[מאיר על הריצפה]) זה חוקי בישראל?
  17. היי יש לי טויוטה קארינה ורדיו דיסק איכותי פנסוניק 50x4 RMS יש לי שאלה אם אני מחבר קומפוננטים של 70 RMS מה יקרה? ויש לי קומפוננטים שהם 4 WAY זה טוב?
  18. היי יש לי טויוטה קארינה ורדיו דיסק איכותי פנסוניק 50x4 RMS יש לי שאלה אם אני מחבר קומפוננטים של 70 RMS מה יקרה? ויש לי קומפוננטים שהם 4 WAY זה טוב? ***השרשור ננעל בגלל כותרת מאוד מקורית בפורום אודיו***
×
×
  • תוכן חדש...