Jump to content

Golan Barashi

  • הודעות

    575
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Golan Barashi

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

1

מוניטין

  1. ולפני הכל, הייתי ממליץ לבדוק את ההגדרות בר"ד.
  2. נראית מצוין, יצא ממש יפה, פסגת זאב נכון?
  3. שים לב, השטח העבודה שלך הוא רק מאחורי הרדיו דיסק(הצד האחורי של הר"ד), אתה לא נוגע במגבר. אתה שולף את הרדיו דיסק מהמקום ואתה תראה שיש כבל RCA שמתחבר לרדיו דיסק, מה שבעצם אמרו לך "הנקבה מדמה את היציאה ברדיו דיסק." בשביל להמחיש טוב יותר כיצד זה צריך להיות אז צילמו זכר ונקבה מחוץ לרדיו דיסק, כלומר הנקבה זה היציאה מהרדיו דיסק.
  4. אהבתי מאוד, לדעתי צריך רק להחליף את הגאנטים ולשבור את הצבע השחור, הגלגלים נראים משעממים מאוד בעיניי.
  5. בדיוק היום התכוונתי לשאול גם את התחממות מגברי JBL. המגבר מתחמם מהר לאחר עבודה קצרה - המגבר JBL1004,הוא חם ברמה שאפשר לגעת בו,לא יודע אם זה מזיק או לא כי המגבר בין שבוע ולא מאמין שהבעיה במגבר,המגבר יושב על המושב האחורי.
  6. הגעתי למסקנה שמייצרים את המכוניות האלה בשביל לשרוף לנו את הלב.
  7. בנוסף לדברים שאמר ידידי למעלה, כוון את כל ההגדרות של הרדיו דיסק ל-0. נסה לשמוע את איך המערכת ללא ה6X9 מאחור, מבחינת ההתקנה, כיצד התקינו את הרמקולים ? על מה הם יושבים ? חיווט מקורי?
  8. התקציב אינו מספיק למגבר,סאב וקומפוננט. בתקציב הנ"ל הייתי מתחיל בקומפוננט מורל טמפו - 525 ש"ח ומגבר של JBL CS.60 ב665 ש"ח, טיפה חורג אבל אין ברירה. אם אין לך בעיה עם יד2 הייתי שוקל מגבר יד2.
  9. שלום ! המורל טמפו 6X9 מגיע עם חוט מאוד דק,למי שלא מכיר את הרמקול יוצא בסה"כ מהרמקול ה-4 חוטים,2 של הטוויטר ו-2 של הוופר,ארבעתם נכנסים לקרוס אובר ומהקרוס אובר יוצאים 2 חוטים. האם יש אפשרות להחליף את החוטים הנ"ל לחוט עבה יותר,והאם בכלל צריך? האם החוט מספיק לרמקול שמסוגל לספוג 140RMS?
  10. הייתי מציע לך לא למהר בבידוד מקסימלי,אם תקרא קצת חומר בפורום אתה תראה שאין הרבה משמעות לאיטום רצפת הרכב.
  11. שלום! ה6X9 שמחוברים למגבר מוציאים רעש גם שהסאונד על 0,הרעש לא מורגש בווליום טיפה גבוה. הרעש הוא כמו תחנה של רדיו שאין קליטה אך טיפה יותר חלש. רכיבים: מגבר אודיו בנק ר"ד 1150MP 6X9 מורל טמפו חשוב לציין שהרמקולים הקדמיים שמחוברים לר"ד לא מוציאים שום רעש. (לגבי הרכיבים וזה שיש 6X9 נא לא לחפור,זה זמני עד שנקנה אוטו חדש בו אני ישים קומפוננט קדמי וסאב). החוטים מתחת לכסא נוגעים אחד בשני,גם ה+ בRCA,הקטע שעד היום לא היה שום רעש והוא התחיל רק מאתמול,בכל מקרה אני מתכוון לסדר את כל החוטים מהתחלה,מתחת לכסא החוטים התבלגנו עם השנים(התקנה מלפני 6 שנים),אני מתכוון להפריד את כל החוטים מהRCA ולסדר אותם יפה מתחת למושב האחורי,רציתי לקבל גם הצע,מה לעשות עם חוט ארוך? איפה אפשר לאחסן את החלק הנותר חוץ ממתחת למושב האחורי? זה לא רעש של יללת אלטרנטור,כי היתה לי כבר אחת כזו והיא סודרה ע"י הארקה. רעש אדמה אני לא יודע מה זה ואיך זה נשמע,ככה שאני בספק אם זה רעש אדמה,והייתי גם רוצה לקבל אולי מחוון יותר מדויק לגבי הרעש,אולי אנשים מכירים.
  12. מצחיק מאוד התגובה שלך,מצחיקה מאוד עד דמעות. בוא נתחיל דווקא מהאמצע,הפסקה האמצעית,אם היה אפשר לזרוק אותה לפח-לא הייתי מהסס לרגע. לא מודדים איכות לפי פופלריות,לא אמרתי שמודדים איכות לפי פופולריות,ככה שאני לא מבין מדוע רשמת את כל הפסקה הזאתי? בסה"כ אמרתי שהמוסיקה המזרחית היא פופלרית מאוד,אתה לא יכול לצאת בהצהרות כמו שיצאת לאורך כל הדיון,ולפי טעמי האישי המוסיקה המזרחית היא גם איכותית(רובה). נחזור לפסקה הראשונה,עוד הפעם הגבת למשהו שבכלל לא כתבתי,לא רציתי הגדרה של המילון/כל דבר דומה למונח "ערס",אני רוצה הגדרה שלך,אני רוצה לדעת איך אתה רואה ערסים,אופי "הרסני","נצלני" אני רואה ביום יום אצל הרבה אנשים,שאני כמעט בטוח שאתה לא חושב שהם ערסים. פסקה אחרונה,בוא נשים את הקלפים על השולחן,אתה בנאדם דביל,עוד פסקה שאתה מגיב לדברים שלא רשמתי,הייתי מציע לך ללכת ללמוד קרוא,אתה יודע ברוך השם. נחזור רק לשניה לשורת הפתיחה,מה זה אומר עליי? הייתי מאוד מעוניין לדעת-שאני ערס? אני לא יודע אם לשמוח/לבכות,עד שלא תביא לי את ההגדרה שלך ל"ערס". יום טוב.
  13. 750 ש"ח + הרכבה? זה יוצא הרכבה ב-100 ש"ח,אני מקווה מאוד שתקבל התקנה נורמלית במחיר הזה.
  14. אם נעזוב פתיחת התגובה שהיא מתנשאת ביותר,נצליח להבין שאני לא אמרתי היטלר,אתה בעצמך אמרת היטלר-אם אתה חשוב ככה על עצמך,בהצלחה בהמשך החיים. על ההמשך אין צורך בתגובתי בכלל,אני חושב שאתה יודע מה התגובה שלי אז חבל על האותיות,הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה עונש מידה כנגד מידה,רצחת? עונש מוות.
×
×
  • תוכן חדש...