Jump to content

irounet

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irounet

  1. אלה פחות או יותר 3 הרכבים שאני נסגרתי לגביהם. שלושת המכוניות הן מודל 2008 "נקיות" מפגיעה, סביב ה 100K ק"מ במחיר של 60K שזה גם בערך התקציב שלי. האם יש העדפה מסויימת לרכב כלשהו? הבנתי מקריאה ברשת שהפוקוס קצת יותר כבדה מהשתיים האחרות אבל במבחני ריסוק היא עם 5 כוכבים. מה לגבי "לראות מוסך"? איזה שוק יש לכול אחת מהן בעתיד שארצה למכור? מה לגבי צריכת דלק? אם יש רק אחר משפחתי שעומד במסגרת התקציב אשמח לשמוע עליו. תודה מראש ואחלה שבוע
  2. בקטע הזה אתה דיי צודק, איפשהו קראתי שפעם בוצע לרכב מבחן ריסוק באוסטרליה. מישהו שמע על זה משהו?
  3. זה גם מה שאני חושב. שבשורה התחתונה מדובר בעסקה לא רעה בכלל.
  4. תודה על התגובה. במידה ואני יכול להשיג את הרכב בהנחה משמעותית דרך כונס נכסים (בסביבות ה 45 אלף) הקילומטרז שלו נמוך, בסביבות ה 35 אלף. עדין לא שווה?
  5. שלום חברים, רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב הנ"ל, הקילומטרז שלו עומד על 35 אלף. בעבר היו הרבה דעות שליליות על שברולט בכלל אבל האם חל שינוי ב 2008? תודה מראש
  6. היי חברים היום בבוקר התחילה אצלי בעיה מאוד מוזרה. מדובר ברכב פיג'ו 106 שנת 96. ב-6 ימים האחרונים הרכב לא הותנע ולא זז. הבוקר הנעתי אותו בלי בעיה ונסעתי כ-30 דקות לעבודה. בעצירה בתחנת הדלק למילוי אויר דוממתי את המנוע ולאחר כמה דקות נסיתי להניע את הרכב ללא הצלחה, רק עם כבלים הצלחתי. בשעות הערב כאשר חזרתי הביתה הרכב הניע בלי בעיה אבל כאשר הגעתי הביתה, המתנתי כמה דקות לאחר כיבוי המנוע ונסיתי להניע שוב אבל ללא הצלחה. ושוב עזבתי את הרכב וחזרתי אליו אחרי כשעה והפלא ופלא, הרכב הניע בלי בעיה. עזרה בבקשה
  7. היי חברים ברשותי 106XS 96, לאחרונה שמתי לב כי לאחר מילוי נוזל במיכל של הניקוי שמשות יש נזילה מסיבית. מה הדרך הכי קלה/טובה לברר מה הבעיה. הבנתי שצריך להרים את הרכב על ג'ק ולפרק את הגלגל ימני קדמי בשביל גישה נוחה. מה אחרי זה, מה מחיר של מיכל כזה? יתכן שגם המנוע הלך בגלל הנזילה, מה עלות של מנוע כזה? תודה
  8. עשיתי פעם אחרת טסט במכון הרישוי בסגולה. מה אני אגיד, נכנסים שם לווריד ברמה מטורפת. אני לא אומר להקל ראש בדברים בטיחותיים אבל לא צריך לעשות מכול דבר קטן סיפור. אישית לא הייתי אף פעם בראש העין, אבל הבנתי שהם קלילים יותר.
  9. תודה רבה
  10. מישהו יכול לתת המלצה למוסך שעוסק במזגנים באיזור פ"ת
  11. זה נקרא פורום DIY כלומר DO IT YOURSELF.
  12. חברים אני זקוק בדחיפות להמלצה על מקום ומחיר מוערך למראה ימנית בפיג'ו שלית 106 שנת 96. יש לי בעוד שבועיים טסט. ואם אפשר על הדרך הסבר קצר איך להחליף את המראה תודה מראש
  13. בעבר הייתי אצל "משה זר" לטובת טיפול באגזוז, אני אבדוק אותו לגבי ריח הדלק גם כן חולון קצת רחוק לי, תודה על ההמלצה. מה לגבי כיוון הפרונט וכו?
  14. ת'אמת שלא שמתי לב שיש לידו עוד מוסך, אתה בטוח? המוסך שאני מדבר עליו נמצא ברחוב אלכסנדר ינאי.
  15. היי חברים האם מישהו ממכם מכיר שמע על המוסך הנ"ל, הם מתעסקים בעיקר בפ'גו וסיטרואן. בעיקרון אני מחפש מוסך לפ'גו 106 שלי, לטובת בדיקת ריח דלק שככול הנראה מגיע מכיוון המנוע ולא ממיכל הדלק או נזילה כלשהי בתא הנוסעים. בלי קשר גם אני צריך לעשות כיוון פרונט ועוד כמה בדיקות כלליות ואני מחפש מוסך אמין באיזור פ"ת. תודה מראש
  16. למבורגיני ופרארי יש אבל לא פג'ו 106 מעניין לדעת אם בעל של למבורגיני באמת גולש לפורום מכוניות ומטפל לבד ברכב או הולך למוסך של החברה
  17. פחות האיזור שלי אבל אם לא תהיה בריירה נסע לשם. השאלה אם הוא גם לוקח מחירים סבירים או קורע במחיר בגלל המעבדה שיש לו? אין מישהו באיזור פ"ת?
  18. אפשר המלצה למכון כיוון פרונט אמין וטוב באיזור פ"ת?
  19. אין לי אזעקה ברכב, וגם השלט מזמן שבק חיים. כך שנראה לי שאין הרבה קשר לאזעקה. הנעילה והפתיחה מתבצעים באמצעות המפתח מהדלת של הנהג. לא מזמן החלפתי את המנגנון בדלת הנהג. למישהו יש המלצה לחשמאלי אמין וטוב באיזור פ"ת?
  20. היי חברים מדובר ב 106 דור ראשון שנת 96 1.4 החל מאתמול, גם בזמן נסיעה וגם שהאוטו דומם בחניה כול 20-25 שניות הנעילה המרכזית מתקתקת למשך 5 שניות ( הכוונה הכפתור של הנעילה בכול דלת עולה ויורד אוטומטית). בערב בחניה פשוט הוצאתי את הפיוז הימני ביותר בשורה השניה (אם זה אומר למישהו משהו) הפיוז בצבע צהוב, יתכן והוא נדפק. הבנתי שהוא קשור לחשמל של הרכב כי כאשר הוצאתי אותו הרדיו, תאורה פנימית ותאורת לוח שעונים לא עבדו, אבל הבוקר שהחזרתי אותו התאורה עבדה כראוי אך הרעש חזר אחרי כמה דקות של נסיעה. תודה לעוזרים
  21. היי חברים, ברשותי פיג'ו 106 XS שנת 96. הבעיה היא עם שפריצר המים בחלון האחורי, מסיבה כזאת או אחרת ואני לא יודע איך ולמה הוא נעלם פנימה. האם יש דרך קלה לפרק שם משהו בשביל לשלוף אותו החוצה מחדש? בונסף יש לי נזילה ממיכל המים של השפריצרים+אין רעש כאשר מפעילים את השפריצרים, ככול הנראה הלך שם המנוע. מה עלות של תיקון כזה (החלפה של מנוע+מיכל לשפריצר) האם אפשר לבצע לבד? תודה
  22. יש לי בעיה דומה בפיג'ו 106 XS שנת 96. האם גם הפנאל של לוח השעונים במקרה שלי נשלף בקלות?
  23. שלום חברים אני זקוק לעזרה דחופה, ברשותי פיג'ו 106 שנת 96 (3 דלתות). החל מהבוקר הנעול בדלת הנהג (שאחרי גם על הנעילה המרכזית) מסרב להיפתח עם המפתח, לצערי נכנסתי דרך דלת הנוסע ועברתי לכיסא הנהג, אבל גם מתוך הרכב לא יכולתי להרים את כפור הנעילה בדלת הנהג. מה יכולה להיות הסיבה ואיך אפשר לסדר את זה. תודה מראש
  24. מחפש בנרות ספר היינס לפיג'ו 106 אם במחיר סביר של עד 100 שקל או להורדה עדיף. תודה ומראש ואחלה סופ"ש
  25. תודה, יטופל בשבוע הבא. ות'אמת שלא העמסתי שום דבר חריג וכבד, חוץ ממני שאני סתם קצת שמנמן
×
×
  • תוכן חדש...