סליחה על ההקפצה של הפוסט אבל רציתי לקבל עוד קצת תגובות לגבי אחד משלושת הרכבים.
כאמור אני התקציב הוא 60 אלף, מחפש רכב אמין, בטיחותי, יציב, בלי הרבה טיפולים, צריכת דקל טובה. היעוד הוא לרכב משפחה 2+ תינוקת ובלי פוזות או מרוצים.
שלושת הרכבים הנ"ל הם משנתון 2008 דרך ליסינג, אבל אין לי התנגדות לרדת שנתון אחד ולשמוע על הצעות אחרות.